Kertokaa hyvät aurinkolasit

kgkgkkgkkg

Kertokaapa hyvät aurinkolasit, jotka sopisi hyvin ajoon.
Nyt olen käyttänyt jotain halppislaseja. Uudet paremmat pitäis hommata.

7

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häikäseevitusti

      Hitsausmaski on ihan hyvä, ainakin kirkkaalla ilmalla.

    • Seregnetti

      Seregnetti, myytiin aikoinaan Suomessa. Myydäänkö vielä, nettisivu seregnetti.com kokeile.

    • Individualistimies

      Riippuu että miten paljon tummennusta laseiltasi haluat ja miten paljon olet valmis maksamaan. 3M Fuel Sininen olisi minun suositukseni, hinta on paikasta riippuen yleensä 25-45€

      Näissä laseissa on paljon enemmän tummennusta ja suojaa kuin useimmissa normaaleissa aurinkolaseissa. Melkein hitsauslasien luokkaa.

    • kgkgkkgkkg

      Kiitti vastauksestasi, joka kerroit noista 3m:n laseista. Ei tullut mieleenkään, että kyseisellä merkillä olisi suojalaseja,jotka täyttäisi aurinkolasejen tarpeet. Taidampa hinnan takia hankkia juuri tuollaiset. Kiitos vielä kerran!

      Ei sillä suurta merkitystä ole onko lasit suojalasit tai aurinkolasit kunhan suojaa auringolta. :D

      • kgkgkkgkkg

        Lisäselvennyksenä vielä, eli oikeastaan tuo auringolta suojaaminen ei ole minulle tärkein ominaisuus laseissa, vaan magee ulkonäkö. On vaan niin goolia laittaa tummat lasin päähän, kun lompsii aapeeseelle makkaraperunoille. Nuo paarinmyyjätkin käy kuumana, kun on mageet pokat kupolissa. Tiijä, vaikka tyrkkäisivät tussukkaansa mulle naitavaksi?


      • Individualistimies

        Jep. Suosittelen 3M Fuel Sinistä siksi koska ne ovat minun mielestäni maailman parhaimmat lasit hinta ja laatusuhteeltaan. Liikennekäyttöön värillisistä lasien linsseistä omien kokemuksieni parhaimmat ovat siniset tai mustat linssit. Punaiset, keltaiset linssit ovat huonoja koska ne usein hieman vääristävät esimerkiksi tien pinnan näkymää. Sinisillä tai mustilla linsseillä näkee kaikista parhaiten esimerkiksi asfaltin halkeamat, kuopat, asfaltin päällä olevan hiekan/soran.

        Valoherkkänä miehenä minä tarvitsen tavallista enemmän tummentavia aurinkolaseja välttyäkseni silmäkivuilta erityisesti kirkkaina päivinä. Minua ei paljoa kiinnosta lasien ulkonäkö, vaan tärkeimpiä ovat lasien muut ominaisuudet.


    • kgkgkkgkkg

      Joo.
      En itse tuota lisäselvennyt kommenttia tänne kirjoittanut,mutta joku idiootti sen teki.
      3m:n lasit tosiaan meni hankintalistalle, kun niin edulliset ei nuissa niin paljon häviä,vaikka olisikin huonot lasit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1707
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe