Kohta saa sudet ja ilvekset kyytiä Karhuja unohtamatta. Tekojärviä myös tulossa. Virheillä ei asiaa hallitukseen joten hukkaan meni ääni Virheille.
Tulossa sellainen hallitus.
9
<50
Vastaukset
- Korpiuuno
Jospa viimein tulisi tolkkua tähän ylisuojeluun. Hyvähän sitä ollut suojella toisten omaisuutta, suot, metsät.
- kylläkin
Ei kukaan voi oikeasti omistaa maata, alueet ovat vain lainassa.
- metsätilallinen
Kyllä maata voi oikeasti omistaa, yhden eliniän ajan ainakin ja sitten se omistus siirtyy jollekin toiselle. Loputtomasti ihminen ei tietenkään omista maata, koska joskus täältä kuitenkin lähdetään, muttei sellaisia toinna pohdiskella.
Suomi on kuitenkin siitä ihmeellinen maa, että täällä saa jokainen talsia toisen mailla ns; jokamiehen oikeudella ja siitä oikeudesta pitäisi todellakin päästä eroon. Jos omistaa maata niin kyllä pitäisi saada myös itse päättää ketkä siellä saa liikkua. - tyynni.näin
Maat ja metsät kuuluvat kaikille. Varkaudella hankittuja kaikki.
- Jaa-minä-kun
luulin, että vain laillisesti hankitut voi lainhuudattaa. Oliko siis väärässä?
- omistan.ilman
Jaa-minä-kun kirjoitti:
luulin, että vain laillisesti hankitut voi lainhuudattaa. Oliko siis väärässä?
Ameriikan intiaaneilta ei hankittu metriäkään maata laillisesti. Voinhan minäkin kirjoittaa lain, jossa minä omistan kaikki maat ja sinun omaisuutesi. Huutele siinä sitten lakejasi.
Laki=Ihmisen keksintö. Ei totuus.
- kanahaukka-1
Toivottavasti saa lopun tuollainen petoeläinten ylisuojelu, niitä saadaan kyllä rajan takaa jatkuvasti uusia. Tärkeämpää on panostaa vaikka metsäpeuran suojeluun, jonka kanta on hiipumassa uhkaavasti kokonaan.
- metsästys_kielto
Turhaa touhua. Jos ei pärjää elinvoimaisena itsestään niin on täysin turhaa tekohengitystä. Metsäpeuran metsästäminen voitaisiin tietenkin lopettaa tästä syystä, jos asia sinua kovastikin huolettaa.
- huuhaapaavot
Jos mun pihalle tulee susitai karhu, niin ammun sen. Onneksi mun piha on Eirassa, niin voin huoletta vaatia ampumiskieltoa.
Vastustan ydinvoimaa, käytän vain tuulivoimaa. Onneksi mun sähköntoimittaja myy mulle tuulivoimaa vaikka se olisikin ydinvoimaa.
Asumme vähävaraisten käyttöön tarkoitetussa asunnossa, vaikka rahaa on. Onneksi Suomessa hyvävekisysteemi toimii myös johtavien vihervasureiden keskuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389