HP Photosmart tulostin kyseessä. Sain 20€ kotiinkuljetettuna 9 väriä ja 6 mustaa, ja nyt huomasin etteipä niissä ole siruja, musteissa siis. Miten saisin hyödynnettyä noi? Otanko vanhoista sirut irti ja liimaan uusiin?
Vastaukset 2
- perseelläpuuhun
Kannattaisi ostaa alkuperäisvärejä, niin ei tulisi tuollaisia ongelmia. Välttyisit myös siltä, kun piraattivärien väärä koostumus tukkii tulostuspään, mikä käytännössä tuhoaa laitteen.
- kustaamuumio
Onko olemassa piraattivärejä?Itse olen käyttänyt täytettyjä värejä jo vuodesta 11 tai 12, Käytössä on HP photosmart ja elin pitkään siinä unessa, että laitteessa on yleinen 2v takuu, mutta eipä ollut kuin vuoden takuu! Voihan se väri toki korruptoitua ilman sitä sirua, mutta itsellä ei ollut mitää ongelmaa!
muistaa vaan että ne kaikki värit vaihdetan kerralla ja se astusohjelma ajetaan, eli ne värit kohdistetaan ja testisivu ajetaan. Jos värejä ei kohditeta, niin qr ja viivakoodit ei toimi tulostettuina.....
Tukkoiset suuttimet. Suuttimet menee tukkoon nimeenomaan tässä photosmartissa, jossa suuttimet on siinä kelkassa jossa ne väripanokset on. Deskjetissä on ne suuttimet on siinä värisäiliössä ja suuttimet vaihtuvat joka kerta kun säiliö vaihdetaan.... Suuttiminen tukkoisuudelta välttyy kun köynnistää tulostimen vaikka kerran viikkossa ja antaa laitteen puhdistaa ne käynnistyksen yhteydessä.
Se on pahinta, että itse alkaa täyttämään värejä. Se on muuten aika suttastakin touhua..... Mutta suomessa on "isojakin"ketjuja jotka täyttämistä ja täytesäiliöitä myy.... eli se ei ole mitää laitonta piratismia! Se on piratistimia, että kopioi ohjelmia ja käyttää niitä 1000X käytetyllä lisenssillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.115525Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 55468
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410