Tytöt vastakaa rehellisesti että onko poikien ulkonäkö tärkeämpää kuin luonne ? Monesti olen huomannut että joku poika joka on täydellinen paskianen mutta hyvän näköinen saa kunnon haaremin kerättyä tyttöjä ympärille. Mut sit kaikki mukavanluonteiset pojat jotka eivät niin hyvältä näytä eivät yleensä edes tyttöjen kaa pääse juttelee? Mistäköhä vois johtua?:,D
Luonne vai ulkonäkö tytöt?
11
160
Vastaukset
- nii.tota
Tästä
Ekana tyttö huomaa pojan ulkonäön. Sit jos on komee nii jää juttelee. Sit jos haluu jutella vaa seksist yms nii katkasee välit. Ja muutenki jos sillee et tämmöstä kaksmielistä vaa.
Ainaki mulla näin. - Tervevaa
Ela tottakai näkee ulkonäön eikä välttämättö tiedä pojan luonteesta mitään. Mutta kuitenkin molemmat ulkonäkö ja luonne vaikuttavat.
- hhhhhhg-99
Ulkonäkö tietenkin vaikuttaa siihen että meneekö tyttö tutustumaan poikaan, mutta luonne on se jolla loppujen lopuksi on merkitystä, kun miettii että haluaako siihen poikaan tutustua paremmin/ haluaisiko jtn juttua sen kanssa että alkaisko seurustelee. Eli mun sekavista sepauksista yhteenvetona, ulkonäkö(mulle enemmänkin se mitä on ulkonäölleen tehnyt) on se joka herättää mielenkiinnon ja luonne taas sen että voisiko tämän kanssa seurustella jne. Joten niille kilteille pojille joiden ulkonäkö ei ehkä ole se vahvuus niin kannattaa oikeasti mennä tututumaan ja juttelemaan tytöille niin silloin herättää mielenkiinnon ja voi löytää seurustelukumppaninkin. En tiiä tajusko kukaa paskaakaa mun sepauksista mut jos jollenki jäi semmonen kuva et ulkonäkö ois jtnki tärkee juttu niin sanon et loppupelissä sil ei oo väliä kun aletaan sitä oikeaa etsiä jne. (ja tärkeintä on se mit ulkonäölleen on tehnyt eli onko treenannu( ei ees niin tärkee juttu mutta kyllhän sitä naisen silmää miellyttää maskuliininen hyväkuntoinen mies (eikä nyt tarkoita että mikää kunnon bodari ois kaikkien tavote), hygienia, hiustyyli jne)
- mielipiteeni
Niin, noh... En voi sanoo, ettei ulkonäkö vaikuttasi. Se nyt kuitenki on ensimmäinen asia, joka huomataan. Toisaalta taas se "hyvännäköisyys" niinkuin kauneuskin on katsojan silmässä. Eli riippuu ihan tytöstä, mutta itte oon hyvä kaveri monen pojan kans. Kolmella on tosi mukavat tyttöystävät. Hengaillaan tosi usein kaikin. Mulle ne aina kuittailee siitä, ettei mulla oo poikakaveria ja kyselee, että miks. Ja siihen on niinki yksinkertanen syy, ku että sitä sopivaa luonnetta ei oo löytyny. Kiva, sarkastinen ja ymmärtäväinen. Siinä se. Ja tietynlainen kärsivällisyys. Toki siihen voi vaikuttaa seki, ettei se ulkonäkö miellytä useimmiten mun silmää. Ku en mää tykkää sellasesta tummatukkasesta lihaskimpusta, jolla on parransänki (<-- yleisin kuvaus unelmapoikaystävän ulkonäöstä). Mulle iskee enemmänki pitkät tai jotenki "erikoisemmin" leikatut hiukset ja poikien pitäs käsittää, että meikkiin ei kuole. Se nimittäin näyttää aivan järkyttävän hyvältä miehillä :)
Mutta joo. Luonne on tärkein, mutta ulkonäkö antaa ensivaikutelman, joten useimmiten senkin on oltava omaan mieleen. En kiellä sitä. :)- poikaaaa9292
Kik?
- mielipiteeni
poikaaaa9292 kirjoitti:
Kik?
Oli mutta poistin. En tarvitte, sry :)
- Anonyymi
Molemmat on tärkeetä
- girlwhoknowboys
Kaikki haluu komeen tai söpön pojan.. Mut mie taas tulin siihe tuloksee ettei tarttee olla tai tykätä semmosist pojist mitkä ei omast mielest oo parhaimman näkösii mut aina luonne on tärkein eli.. Luonne
- tyttö11
No Mie ainakin huomaan ekaks ulkonäön niin kuin varmaan moni muukin mut sit jos poika tulee juttelee niin kyllähän siinä saattaa ihastua siihen luonteeseen.On se aika normaalia että tyttö haluaa söpön/komean poikaystävän mut se luonne on se ykkönen.
- Transu
No joo eli mulla on ollu tosi komee mies luokan suosituin poika mutta tunsin että ei tän kaa oo kivaa olla liian itserakas . Miteen tuntuis olla paskiasen kaa luokan paskin poika kysyin siltä aivan huvin vuoksi halutko seutustella poika alkoi tkee ja lodutin sitä aivan mahtavalta voin sanoo tänään paskin pojan kaa mulla on kaks lasta se ei oo tiukkapeppu joka ratkaise se on se sisäjuttu joka ratkaisee
- Mihelläni_on_siitin
Se paskapoika on tänään mun kullannuppu jota mä aivan rakastan mä en oo itkenyt 15 vuoteen, mutta tapaan aina pitää itkuni sisällä mutta nyt ei onnistunut kun mä halasin tätä miestiä en voinut pitää itkuni sislällä se paskakasa on tänäön miun kullan kimpale mulla on lupa kertoo ainosta tämän mitä nä oosin ilman sua aino
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875