Minkälaisia kokemuksia muilla Evetech T1:stä? Omasta mielestä pettymys siihen nähden mitä valmistajat ja kehittäjät lupailevat. Halpiksen tuntuinen, muovinen nitisevä veltto, toiminta hieman outoa; mm. wlan saattaa olla pois käytöstä syystä tai toisesta satunnaisesti jollain käynnistys kerroilla, ei oikein reagoi enää näytön kääntöön, ja Windows itsessään aiheuttaa erinäisiä ongelmia.
Evetech T1 kokemuksia
ewqeqeweqwe
4
83
Vastaukset
- TupakkaaJaSavuaa
Itse ostan aina yleisiä merkkejä juuri tollasten ongelmien takia
- ewqeqeweqwe
Ja tuota huonoa toimintaa kesti paripäivää, mutta nyt taas toimii ongelmitta. Tekemättä mitään. Ihme homma. "Kotelointi" ei tietenkään muuttunut sillä aikaa yhtään paremmaksi.
- jdjjdd
Melko paska laite. Jumissa hyvin usein. Win10 päivityskään ei onnistu kun ei ole tilaa, vaikkei oikeastaan enää mitään ylimääräistä asennettuna.
- Voisitoimiaparemmin
Onnistuskohan tohon Ubuntun asentaminen ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1792996
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642576- 2032220
- 731849
- 1021783
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1041479
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171161- 811120
- 951079