Lauantaina aloitan Thaimaan reissuni pattikselta käsin. Sateen mahdollisuutta on mutta onko siellä nyt sadellut? Mitä teette päivisin jos sataa ja minne kannattaa silloin mennä?
Säätilat nyt
4
62
Vastaukset
- rouvaturusta
En osaa vastata kysymyksiisi, kun en ole tähän aikaan vuodesta ollut siellä. Halusin vain toivottaa sinulle oikein hyvää ja turvallista matkaa!
- kuivankelinkalle
Kiitos! Olen ollut joskus touko-kesäkuussa. Säätietoihin ei kamalasti voi luottaa kun aina ennustavat sateen mahdollisuutta mutta harvemmin osunut kohdalle häiritsevästi. Mietin vaan miltä siellä nyt näyttää. :)
- vilo
tänään bangkokissa 40.sitten kun sataa sitä vettä tulee ja lujaa.mutta vain vähän aikaa.
Nyt on kuumin aika Thaimaassa viime viikolla oli yli 40 astetta monasti.Ja kylmin aika klo 4.00 oli 27 astetta.Tarkenee kyll'.
Nyt onneksi sataa vaihteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439