Hei. Olen mies. Minua on aina kiinnostanut se, että osaisin muuttua ns. naiseksi ulkonäöllisesti. Mitkään leikkaukset ei kiinnosta. Mutta se, että osaisi meikata, pukeutua ja muuttua täysin eri ihmiseksi. Tässä tapauksessa siis miehestä naiseksi.
Olen aika pienikokoinen mies, 172cm ja hyvin hoikka. Kasvoni ovat enemmän söpöt kuin miehekkäät. Minulla on pitkät hiukset ja pelkästään se, että laitan hiuspannan päähäni, saa minut näyttämään naisekkaalta.
Onko mahdollista muuttua niin paljon, että esim. kun kävelee kadulla, niin tutut ihmiset eivät tunnistaisi minua. Ja vinkkejä muuntautumiseen.
Tunnistaako kukaan jos muutun?
3
63
Vastaukset
- Kokemusta_on
Pelkästään kosmeettisin keinoin ja pukeutumalla pystyy tekemään hyvinkin suuren muutokse. Kertomasi perusteella on todennäköisesti helppoa muuttua niin paljon ettei tutut tunnista.
Riippuu paikkakunnasta. Pienellä paikkakunnalla voidaan katsoa uutta henkilöä vähän tarkemmin.
On kaksi asiaa, jotka eivät aina mene käsi kädessä: Jos olet jo alun perin söpön näköinen, mahdollisuutesi mennä naisena läpi on korkea. Jos ulkomuotosi ei muutu kovasti laittautuessasi, tunnistamattomuus ei ole taattu. Toisaalta vaatetus, meikki ja hiusten erilainen laittaminen tai peruukki voivat tuottaa kohdallasi hyvinkin dramaattisen muutoksen ja tunnistamattomuuden sen mukana.
Itselläni kasvot eivät ole kovin naiselliset, ja läpimeno on enemmän siron ruumiinrakenteen varassa. Toisaalta on erittäin vahvaa näyttöä siitä, että minua ei tunnisteta naisena liikkuessani. Eräässäkin tapauksessa kaksi päivää (nais-)seurassani ollut teini-ikäinen kyseli kolmannen päivän aamuna, kuka minä mahdan olla minut miesmoodissa nähdessään. Toisessa tapauksessa töissä tapaamani asiakas jutteli kanssani, kun olin naismoodissa. Hän ei vihjailujenkaan kautta osannut arvata, kuka olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2054834Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy364074Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002701Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171262278- 571865
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121811- 671764
- 2081614
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521202Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241954