Hei. Olen mies. Minua on aina kiinnostanut se, että osaisin muuttua ns. naiseksi ulkonäöllisesti. Mitkään leikkaukset ei kiinnosta. Mutta se, että osaisi meikata, pukeutua ja muuttua täysin eri ihmiseksi. Tässä tapauksessa siis miehestä naiseksi.
Olen aika pienikokoinen mies, 172cm ja hyvin hoikka. Kasvoni ovat enemmän söpöt kuin miehekkäät. Minulla on pitkät hiukset ja pelkästään se, että laitan hiuspannan päähäni, saa minut näyttämään naisekkaalta.
Onko mahdollista muuttua niin paljon, että esim. kun kävelee kadulla, niin tutut ihmiset eivät tunnistaisi minua. Ja vinkkejä muuntautumiseen.
Tunnistaako kukaan jos muutun?
3
<50
Vastaukset
- Kokemusta_on
Pelkästään kosmeettisin keinoin ja pukeutumalla pystyy tekemään hyvinkin suuren muutokse. Kertomasi perusteella on todennäköisesti helppoa muuttua niin paljon ettei tutut tunnista.
Riippuu paikkakunnasta. Pienellä paikkakunnalla voidaan katsoa uutta henkilöä vähän tarkemmin.
On kaksi asiaa, jotka eivät aina mene käsi kädessä: Jos olet jo alun perin söpön näköinen, mahdollisuutesi mennä naisena läpi on korkea. Jos ulkomuotosi ei muutu kovasti laittautuessasi, tunnistamattomuus ei ole taattu. Toisaalta vaatetus, meikki ja hiusten erilainen laittaminen tai peruukki voivat tuottaa kohdallasi hyvinkin dramaattisen muutoksen ja tunnistamattomuuden sen mukana.
Itselläni kasvot eivät ole kovin naiselliset, ja läpimeno on enemmän siron ruumiinrakenteen varassa. Toisaalta on erittäin vahvaa näyttöä siitä, että minua ei tunnisteta naisena liikkuessani. Eräässäkin tapauksessa kaksi päivää (nais-)seurassani ollut teini-ikäinen kyseli kolmannen päivän aamuna, kuka minä mahdan olla minut miesmoodissa nähdessään. Toisessa tapauksessa töissä tapaamani asiakas jutteli kanssani, kun olin naismoodissa. Hän ei vihjailujenkaan kautta osannut arvata, kuka olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3412936Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463- 1081291
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841282Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581215- 481125
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781027Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837