Edessä ensi talvena eka matka Finnmatkoilla ja lento Krabille TuiFlyn siivin. Emme ottaneet mitään lisämaksullista lentoluokkaa, vaan matkustamme siinä normiluokassa koneen perällä. Onko tarpeen maksaa istumapaikoista lisää - kai kaksi ihmistä pääsee kuitenkin vierekkäin istumaan? Exit-paikatkin ehtivät jo mennä.
Tuiflyn istumapaikat / maksanko?
22
69
Vastaukset
- EiIkinäFinnmatkoilla
Älä maksa joudut kuitenkin anomaan korvauksia yli 6 tuntia myöhässä olevasta lennosta. Eikä korvauksi tule.
- omatoiminen
Jo monena talvena on TuiFly myöhästellyt niin paljon ja silti ihmiset vain käyttävät Finnmatkoja. Eivät todennäköisesti lue uutisia.
- MuistiniToimii
Eikös muutama vuosi sitten poliisitkin kutsuttiin Helsinki-Vantaalle kun raivostuneet Finnmatkan asiakkaat kyllästyivät TuiFlyn myöhästelyyn.
Helppoa ja huoletonta tuo valmismatkailu.
- parga
No ne lentää kaksi lentoa viikossa Krabille, joten tuskin ihan jokainen lento kuitenkaan myöhästyy. Finnairin lennoilla matkamme olisi maksanut 800 euroa enemmän. Bangkokin kautta taas emme halunneet lähteä, koska on joulumatka ja näin pääsimme halvemmalla tiettyyn hotelliin.
- MikäOnHotelli
Krabissa noin 90 hotellia on mistä siis mistä valita. Taidatte olla kiertänyt kaikki kun Finnmatkojen hotelli valikoimasta sen parhaan varasitte.
- moiloyytttt
uskomatonta!800 egee enemmän.kukahan omistaa aurinkomatkat?ettei vaan olisi finnair.tehän ette ole koskaan käynyt turkua kauempana.
- vilo
finnairihan ei sitten lennä dondmuengistä krapile.jos matka maksaa 660/perlärvi.hesasta suvurnahubiin ja dongenmuenista krapilla 100.egee.mihin sinä hukkaat 800 egee?taitaa olla suurperhe.
- FinnmatkatPaska
vilo kirjoitti:
finnairihan ei sitten lennä dondmuengistä krapile.jos matka maksaa 660/perlärvi.hesasta suvurnahubiin ja dongenmuenista krapilla 100.egee.mihin sinä hukkaat 800 egee?taitaa olla suurperhe.
Finnair/ Bangkok Air Krabille viime joulukuussa 810euroa meno paluu. Vaihtoaika 1t 30 min hyvin ehti Bangkok air ja Finnair code share lennot lentää päivittäin samalta Suvarnabumin kentältä ei kentän vaihtoa siis.
- vilo
koska on joulumatka,näin pääsimme halvemmalla!joko et osaa kirjoittaa, tai sitten en osaa lukea.23.4.
- vilo
FinnmatkatPaska kirjoitti:
Finnair/ Bangkok Air Krabille viime joulukuussa 810euroa meno paluu. Vaihtoaika 1t 30 min hyvin ehti Bangkok air ja Finnair code share lennot lentää päivittäin samalta Suvarnabumin kentältä ei kentän vaihtoa siis.
jos tykkää maksaa.siitä vaan.itse menen kyllä dongmuengista.kaikki on niin suhteellista
- vilo
entäs tullessa?meinaan noi aikataulut.?
- vilo
millekkä kentälle laskeuduitte?
- Uteliaalle
vilo kirjoitti:
entäs tullessa?meinaan noi aikataulut.?
Vaihtoaika palatessa 2t40min Suvarnabum-Krabi´-suvarnabum Hki-Vantaa. lennot lähtö perjantaina paluu 30 päivän loman jälkeen.
- vilo
älä maksa enempää pelkistä penkeistä.sinun perse vie tasan sen verran tilaa kuin se vie.mahtuu penkkiin!tulilla en ole koskaan lentänyt,joten en tiedä matkustusluokista.finnairilla reittilentona ykkönen maksaa viisi kertaa enemmän kuin "takapää"hyvin on mahduttu mamman kanssa peräti vierekkäin.finnairilla voi varata paikat ilman lisämaksua 24 h ennen lentoa.
- THY2016
finnairilla reittilentona ykkönen maksaa viisi kertaa enemmän kuin "takapää"
Milloin Vinnairille on tuo ykkösluokka tullut,tunnetaan maailmalla First
En uskaltaisi edes lentää ko firman koneilla sillä ovat vanhoja romuja ja aina myöhässä. Myös nämä pakettimatkat saa minun karvat pystyyn ja kysynkin miksi maksaa jollekkin Finnmatkoille extraa siitä että pääsee lomalla?
- omatoiminen
Kerrankin olen Lkv56 kanssa samaa mieltä. Lisäksi tulevat FuiTuillä lisämaksut viihdekeskus ym. Lisäksi valmismatkalaiset majoitetaan hotellien huonoimpiin huoneisiin. Ja lentopäivätkin määrää matkatoimisto itse ei voi päättää. Finski lentää sesonki aikaan kaksi kertaa päivässä Bangkok ja Myös krabille ja phukettiin pääsee ei vain niin usein.
- pallit
Haluaako maksaa istumapaikkojen varauksesta on jokaisen oman harkinnan tulos, mutta kyllä minä olen aina maksanut ja varannut istumapaikat etukäteen. Näin pystyt vaikuttamaan missä kohtaa koneessa istut, onko vessat lähellä , onko vieressä muita ihmisiä . Tuo varausmaksu on aika pieni hinta verrattuna koko matkan hintaan niin kyllä minusta kannattaa !
- EiKolmattaKertaaFM
Lentokoneessa vieressä on aina muita ihmisiä, vai siiven päälläkö ajattelit matkustaa. Itse en Finnmatkoja valitse enään koskaan. Kaksi kertaa mennyt, enimmäisellä lähes 6t myöhässä ja toisella yli 15t ja vaivainen korvaus.
- pallit
EiKolmattaKertaaFM kirjoitti:
Lentokoneessa vieressä on aina muita ihmisiä, vai siiven päälläkö ajattelit matkustaa. Itse en Finnmatkoja valitse enään koskaan. Kaksi kertaa mennyt, enimmäisellä lähes 6t myöhässä ja toisella yli 15t ja vaivainen korvaus.
Eipä muuten istu IHAN VIERESSÄ jos sattuu olemaan käytävä välissä urpo!!
- Tarppinen
Entäpä toisella puolelle? Taavi!
- ostaOmaKone
pallit kirjoitti:
Eipä muuten istu IHAN VIERESSÄ jos sattuu olemaan käytävä välissä urpo!!
Ihan takana ja ihan edessä ja ihan vieressä. Keskipaikoille joudut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822