Koska kone ei halua julkaista alkuperäistä viestiä

Saatananpuheet

Kulttina sosiopatia-poistoton

"Mun pitääkin käydä sun nussintakeskus-koulua, teloitettuna."

Mies, kaupunkilainen tai entinen asukas

Ulkopuolinen nainen: Tässä on kysymyksessä, edelleen raskauttava, työ tai sen käyttö: kohtelu, laiminlyövä.
Tässä on kysymyksessä, ettei työtä saa sillä tavoin, tehdä, jättää pois, tekemättä, tai muu.
Tässä on kysymyksessä, myös jatkuva avunhakeminen, massiivi pakkotyön teetätys.
Tässä on kysymyksessä, sosiopaattinen, pakkotyön ihanne, arvomaailma: uskonto, tai massiivi pakkotyön teetättämisen jatkamisen pyrkimys, Suomen laista poiketen, ihanteina

Tässä on kysymyksessä, sairaalloisuus, avunhakeminen, massiivi, sosiopaattisuus- ihanne, tai sen harjoitus, väkivaltamielestä, väkivaltamielisyys, yhteisyys, yhteisössä, vihan rodun käyttäminen, puolustautuminen, hyökkäävä ote: yleis-sivistyksetön tai aggressiovaltainen täyttymys fantasiamaailmaan tukeutumisen, oikeuttaminen, tai sen pyynnöt, miesvalta, alastomuuden kunnioittamatta jättäminen, pyrkimyksettömyyden ihmisen eri arvoistamiseen, julmuuden raa'istunein tavoin.

Nuolentakeskuksena toimimaton
- Ei lmeisestikään...


Mies. "Mää häviän... "

Nämä ovat naisen.

Nämä ovat naiselle.

Ei.

Esim. Eikö kukaan tue, foksuaatio?
"Jumalan läsnäolo on vielä enemmän, kuin terveys."

Mies, entinen kotikunta: Kts."Kun niitä, väestönsuojeluita, vielä tarvitaan.."
- Jaa.
Ei tarvita.

Mies, entinen kotikunta, ja kotiseutu, rakkauttaan palvova: Ei niitä, tarvitakaan, enään.
Olin sekoittanut.

Tuomiovalta, koventuminen
Tuomiovalta, tai sen käyttämisen oikeus: sanktioittaminen, koventaa
-Mä olen, kuollut saatana.
- Mä tein virheellistä, tuomiovalta, osallistuminen, kotiseutu-rakkautta, palvomiseeni, käyttöön

"Hän kuvittelee vasta kuolleena saavansa toimia näin. Hän saa, nyt vasta hoitoa."
Nainen, ulkopuolinen, kaupunki, ulkopuolinen kaupunki, tai seutu: Eikä tämä ole käytössä.

Sieltä tarkistetaan, kaikki...


Voi jumalauta...

"Sä olet ihan oikeassa, naishenkilö, tunnistamaton, tai tuntematon, ulkoinen naiseus: tämä on ihan, hirvittävän vakava asia."

Ei.
- Olen ihan aito.

Mies, entinen kotikunta: Haen lakimuutosta.... tässä juuri.
- Ei ole mitään työtä.

Ei ole enään mitään työtä.
- Teillä on työssä, liian ulkoisen naiseuden- tai ihmisen käyttämisen, ulkoisen naiseuden piirteet.
"Jeesus on luvannut olla kanssamme kaikki päivät."
- Tämä, nämä olivat, jo kyllä huvittavat, teiltä.
"Masentuneellekin on tie, jota kulkea."

Jeesuksen antamassa kaste- ja lähetyskäskyssä läsnäolon lupaus toistuu: "Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti." Matt. 28:20
Tämä ei koske sinua, sosiaalityöntekijä-lapsi.

Hän, S-niminen, perheen vanhin lapsi, vangittu esikoinen: avioliitossa, avoliitossa, asumus-erossa, avioliitossa, sen ulkopuolisessa olo-suhteessa, aviomiehen hoidon olosuhteessa, avomiehen, asumuseron, avomiehen avoeron, avomiehen, avioeron avosuhteen ero nainen selitti: Hänellä ei saa teetättää massiivinen, pakkotyö.
-Te ette ole auttamaan.

Ulkopuolinen nainen: Lähes jokaiseen kohtaan, joutuu S... vastaamaan, tai sisar, hänen nuorempikin siskonsa, että kyllä.
Teidän häpäisemisenne takia.

Kts. Koska te toimitte näin.

"Jos se sisältää, esimerkiksi yö-vuorontasoisia, yli 4. (neljän) tunnin työ-aikoja, työ-tasoja."
ulkopuolinen nainen

Heippa, ei saa.
Ei saa, uskonto, pakkotyön ihanne, olla nyt mitään työtä.


Ulkopuolinen mies, eri paikkakunta, eri asuinseutu, eri kaupunki, tai kaupunkialue:
Ei.
"Jumala kyllä tietää, mitä meille sallii."

Eli hän ei tiedä.

"Katso omista askeleistasi ylös Vapahtajaan."

Ulkopuolinen, nainen kaupunki, eri alue: Ei.

Tämä on aivan mielisairas, mitä S.. niminen, S.-nimistöllinen nainen julkaisee teidän käyttätymisestänne.
Eli tätä ei ole oikeutta, käyttää tällä tavoin, heidän eristämiseen, vapaudenriistäen, tai sairaus.
Kaupunki, entinen asukas, mieshenkilö, kaupungin entinen asukas, nykyinen maalainen

"Sanansaattajanhan minä tarvitsin, katseen suunnan tarkistajaa."

Esim. Viime kesä: Niin, perhe, ja perheen onni, ovat tärkeitä, arvoja, kristillisissä, perheissä.
Perheen arvo, on tärkeä, arvo ohjenuora meidän kaikkien kohdalle, sen arvostamisena.

Sitten tekin voitte varmaan innostua, vieläkin jostakin muusta....


Nyt ulos!

Jaa.
S- Tuli loppuun.
Eduskunta

Miksi näitä on vielä pidettyinä, ammatteina?

Ai jaa.
-Ettei lainkaan.
Ilmeisesti ei.

Sehän tappoi koko perheen, se teidän työ, tai työnteko-tapa
Vanhemmilleni, osoittaen
Ulkopuolinen, mieshenkilö, palvoen turvallisuushakuisuus, sen täyttymys, tai oikeuden, kuvitelmin, oikeusjärjestelmä tai sen harjoittaminen, turvallisuushakuisuus, myönteisyys, palvoa

Perkele!

Mies. Toimittaja
Ei.
- Ei naishenkilö P.

Tiedätkö mikä sairaus tämä on?

Ei ole.

Ei.

> Herran Jumala, me ollaan hoidossa.

EI.
SYY: Ulkonäön halventavan käyttämisen jatkuva seurailu, alistamiseen, sen mieliteko, tai mieltymys, laiminlyönti
Oletko tietoinen,virka-virhe?
Kansalainen:

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        50
        5015
      2. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        23
        3287
      3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

        Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
        Kokkola
        28
        1422
      4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

        Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
        Sinkut
        181
        1275
      5. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        75
        967
      6. MAKEN REMPAT

        Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
        Suomussalmi
        24
        888
      7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

        5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
        Ähtäri
        49
        857
      8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

        Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
        Hindulaisuus
        219
        750
      9. Mulla on kyllä

        Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
        Ikävä
        35
        738
      10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        482
        707
      Aihe