Aivan loistava ostari. Ja ihan ostarin kupeessa ülloin utcan puolella gyros niminen kebab kioski. Pitakebab x 2 vain 1400 florinttia (4.5€). Maku mikä mainioin. Asumme corvin sun resort apartments. Aivan loistava asunto. Hyvät sängyt , loistava varustus. Paljon kaikkea ympärillä ja ytimeen jaksaa kävellä tai ottaapi metron . Asema ihan vieressä. Lidl naapurissa. Kivenheiton päässä rakennustyömaan vieressä makee baari GRUND. Puuhiiligrillillä tehtyjä hamppareita alk 1700 florinttia (5 €) riippuu kurssista. Budapest loistava matkakohde. Ainoa miinus hoponhopoff bussien tyrkyttäjät.
corwin plaza
3
111
Vastaukset
- TomiB
Samalla hinnalla olisi saanut kolmen ruoan lounaankin. Ja jäänyt vielä rahaakin taskuunkin. Olen käynyt formuloissakin. tiedän varmasti
- Hetijegy
Tulimme Budapestistä viime viikolla. Hankimme heti lentoasemalta 7 vrk ( Budapest-hetijegy) matkakortit, (a 4950ft) jota käytimme todella paljon. Metroliikenne on hyvin sujuvaa vaivatonta, yhdistettynä bussi ja raitiovaunuliikenteeseen. Keskustassa on tällä hetkellä menossa raitio/bussiliikenteen osalta joitakin peruskorjausta, siitä on ilmoituksia paikanpäällä.
Corwin Plaza ja Mammut 1&2 ostoskeskukset toimivat, mutta myös hieman Budapestin keskustan ulkopuolella pienissä liikkeissä teki onnistuneita ostoksia. Tässä tapauksessa lähinnä tuliaisia lastenvaatteiden osalta.
On tietysti valitettavaa Suomen kenkäkauppiaiden kannalta, että kenkien (8 paria) hankinta osoitteeksi tuli Unkari. Hinnan ja laadun yhtälössä hyvin kallis Suomemme jäi pahasti jälkeen kenkämarkkinoilla.
Budapestissä parina aamuna lähdimme ulos ajoimme metrolla meille tuntemattomaan kaupunginosaan, ostimme konditorioista vastaleivotut paistokset ja takeaway kahvit, jotka menimme syömään puistonpenkille. Aamun ilma oli ihan siedettävä, ilman pisaraakaan vettä. Siitä se päivä lähti liikkeelle. Kahden ihmisen aamupala käteen annetun kuitin todistamana maksoi 640 ft. Hotellin aamupalan hinta oli 3000 ft. Euroiksi muutettuna 500 forinttia (ft) on n 1.80€.
Budapestissä oli paljon koettavaa, ihmiset olivat ystävällisiä. Nyt paikkoina jäivät vahvasti mieleen Gellert, House of Terror ja Szentendre. Kaikki eri syistä.
Suomalaiset kysyvät usein oluen hintaa. Tässä minun vastaukseni viime viikon huhtikuu -15
pohjalta: kaupassa 0,5 l tölkki Arany Aszok lager olutta 219-225 ft ja ulkoilmakahvilassa pitkän katukävelyn päätteeksi tarjoilijan meille (2) tuomat 1760 ft sis kuitissa tarjoilupalkkion.
Oli hyvä loma.- TomiB
Kalliit oluet joitte 1760 Huf . Yleensä ovat 340 Huf,kpl, sis.tarjoilupalkkion.
Minä tiedän , olen käynyt formuloissakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882