mulla on koneella leffa joka vie n.790 Mt eli ei mahdu tavalliselle CD:lle, eikä polttava asema tue 800Mt CD:tä. Millä ohjelmalla saisin sen pienennettyä, n. 700 Mt pituiseksi? Muuttamalla FPS:ää? Kuvan kokoa? Kokeilin sellasta ohjelmaa ku Virtual Dub, mutta se ei suostu avaamaan mitään DivX leffoja, herjaa vaan codeceista, vaikka hain koneelle uusimman DivX/Xvid codekit... mitä muita ohjelmia on, tai miten kodekit kuntoon?
tiedoston pienennys
1
736
Vastaukset
- hoitaa homman
Onko leffasi avi-muodossa? Jos on niin helpoin tapa on ladata netistä dr. divx ohjelma mikä on kyllä 15 päivän trial-versio, mutta hoitaa homman helposti. Ohjelmassa voit päättää kuvan koosta, kuvan laadusta ja äänen laadusta sekä ääni kanavista (2 kanavasta aina 6.1 surround järjestelmään) ja kaiken lisäksi voit rajata tiedoston suuruuden 700mb. Ohjelma ei kertaakaan kiukutellut mistään codeceista kun itse sitä käytin. Ainut miinus ohjelmassa on että tiedostojen uudelleen käännös kestää liian kauan, mutta kun olet uudelleen käännön aloittanut niin sinun ei tarvitse "vartioida" konetta sen jälkeen tulet vaan parin tunnin jälkeen katsomaan lopputulosta. Huomaa että jos alkuperäinen tiedosto on kooltaan 790mb ja haluat siitä 700mb, niin jostain on silloin luovuttava itse ehdottaisin kuvaan kook pienennystä sekä äänen laadun pientä laskemista (Esim. jos ääniraita on 790mb tiedostossa 192mp3 niin muuta se 128 eroa tuskin edes huomaa) toivottavasti olin avuksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899