Onko wiccoilla sellaiset mustat huulet ja valkea meikki? Kokoontuuko wiccat yöllä ulos? Meneekö wiccat yöllä täysikuun aikaan metsään ja niillä on pääkallo mukana? Jaksaako wiccat sitten olla ollenkaan koulussa, jos yöllä ei nukuta kunnolla ja riittävästi?
Millaisia tapoja wiccoilla on?
5
187
Vastaukset
- MINNAMAIJAMUSSUKKAMARJA
Onko wiccoilla sellaiset mustat huulet ja valkea meikki?
- Ei läheskään kaikki wiccat ole gootteja. Osa on ihan taviksen näköisiä, osa nörttejä, osa hippejä. Vaatetuksesta ja meikistä ei voi päätellä maailmankatsomusta.
Kokoontuuko wiccat yöllä ulos?
- Suomen ilmastosta johtuen ulkorituaalit ovat harvinaisia, niitä on lähinnä kesäaikaan ja jotkut kaupunkilaiset wiccat eivät välttämättä ole löytäneet sopivan rauhaisaa paikkaa. Suomessa covenit kokoontuvat yleensä jonkun kotiin, mutta ainakin Briteissä tiedän, että wiccat ovat vuokranneet huoneistoja covenin yhteisiksi temppeleiksi.
Meneekö wiccat yöllä täysikuun aikaan metsään ja niillä on pääkallo mukana?
Öööö? Miksi ihmeessä olisi? Ei kuulu perinteisiin työkaluihin (KVG?).
Jaksaako wiccat sitten olla ollenkaan koulussa, jos yöllä ei nukuta kunnolla ja riittävästi?
- Näin 36-vuotiaana voin sanoa, että osaan ihan itse huolehtia omasta nukkumisestani. P.s. Covenitkaan ei ole ulkona JOKA yö. - Perkko
Coven on varmaan wiccojen kokoontuminen? Onko se keskellä yötä? Netissä on kuvia, joissa wicoilla on pääkallo mukana. Mutta ne on otettu ilmeisesti päivällä.
- trollitovatpaskahuoria
Haista vittu.
 - Redee
trollitovatpaskahuoria kirjoitti:
Haista vittu.
Itse siis joudut haistelemaan kolmesti. :D

- Kommandona_vedän
Onko wiccoilla sellaiset mustat huulet ja valkea meikki?
Joillakin, joillain ei. Ei wiccalaisuus mitenkään ulkonäköön vaikuta.
Kokoontuuko wiccat yöllä ulos?
Jotkut saattavat, esim. Coven voi olla yöllä. Riippuu täysin myös siitä, missä asuu ja vuodenaika.
Meneekö wiccat yöllä täysikuun aikaan metsään ja niillä on pääkallo mukana?
En tiedä, en minä ainakaan.
Jaksaako wiccat sitten olla ollenkaan koulussa, jos yöllä ei nukuta kunnolla ja riittävästi?
Kyllä sitä jaksaa, kun ei joka yö wiccankaan tarvii valvoa. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285256Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1874971"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853454Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072986Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242322Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2411757Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821325- 991309
 Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741020Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.120992