minkälaista kuukausipalkkaa saat ja saatko asumistukea.
Vastaukset 11
- IhanOikeaaPalkkaa
Palkkatuettu työ on ihan normaali työtä josta saat kyseisen työn mukaisen normaalin palkan.
Palkkatuki menee työnantajalle eikä sinänsä vaikuta sinuun.
Tottakai saat asumistukea jos muutenkin saisit sen suuruiseen palkkaan. - näintäällä
2200 e / kk peruspalkka plus vuorolisät. En saa mitään tukea.
- EiAinakaanJuhlita
Omasta palkkatukityöstä on aikaa, mutta palkka oli tuohon aikaan nettona jossain noin 900€/kk kieppeillä.
- 0ssix
Omasta palkkatukityöstä on aikaa, mutta palkka oli tuohon aikaan nettona jossain noin 2900€/kk kieppeillä.
- vaintonni
Sinä sait kunnon palkan, mitä teit?
- niilo009
no ne osa-aikaiset työtarjoukset mitä mä olen nähnyt toinen oli 1300 eukkaa brutto ja toinen 1440 euroa. kyllä asumistukea pitäisi saada ainakin osa-aikaseen kun palkka on pieni.
- lsdköasldk
Asumistukea ei saa yli tonnin bruttotuloilla....
Asumistuen saamisen voi tarkastaa Kelan laskurilla.
- bbbbbbbbb
ei se mun mielestä ole 1000 euron brutto jonka jäleen ei saa enää asumistukea ollenkaan. muuten jäis vähemmän käteen kun työttömällä.
- Taastyötön
Sain palkkatuetussa työssä hiljattain palkkaa 2300 e/kk bruttona. Alle 1500 e/kk olisi pitänyt olla palkka, että asumistukea olisin omistusasuntooni saanut.
- meew
riippuu tietty pääsetkö kokoaikaseen vai osa-aikaseen työhön. Osa-aikaset voi hyvinkin alittaa sen 1500 e /Brutto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64801
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511698Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551