Hei. Laitan tämän uudelleen koska taisi aluksi mennä väärään osastoon...
Voisiko joku ystävällinen katsoa minullekin? Mieheni ja minä olimme jonkin aikaa asumuserossa. Meillä on pieni vauva. Mieheni tuli kyllä takaisin kotiin, mutta minulla ei ole nyt yhtään luottamusta häneen. Mietin koko ajan oliko / onko hänellä toinen nainen. On tapahtunut paljon epäilyttävää erossaoloaikanamme. Mies väittää, että kaikki on vain minun kuvitelmaa ja yhteensattumaa. Erityisesti olen miettinyt hänen entistä nuorta naispuolista työkaveria, koska olen mm. löytänyt kuitin mieheltä, että oli ostanut naisen syntymäpäivänä hänelle kalliin laitteen ja takuukuitti kun oli niin siinä oli tietty naisen nimi. Mies väittää tätä myöhästyneeksi läksiäislahjaksi joka ostettiin kimpassa. Ei ole ainoa asia, joka on tullut ilmi mutta tuo oli se suurin asia mikä alkoi ihmetyttämään. Olenko täysin väärässä? Onko mieheni ollut uskollinen? Voiko avioliittomme enää toimia?
Kiitos todella paljon jos joku jaksaa vastata minulle :)!
Tarvitsen apua, Onko avioliitollamme jatkoa?
3
69
Vastaukset
- Amazooni
Kun luottamus puuttuu kuihdut pikku hiljaa olemattomiin.
Miten kykenet hoitamaan vauvaasikaan? Lapsi vaistoaa äidin tunteet.
Ethän itsekään usko hänen valheisiinsa! Ensinnä, ole rehellinen itsellesi!
Onneksi olet nyt asumuserossa ja se suhteesta irtautuminen on
jo voiton takana - vai aiotko jatkaa "miehesi" haaremissa oloa?
Ennen yksi mies kykeni ylläpitämään useita naisia,
nyt useammat naiset eivät kykene täyttämään yhden miehen tarpeita.
Tässä näkee päivittäin yhdenkin "sankarin" pussailevan sinne tänne,
no ei kylläkään tänne, tänne kilisyttää paria kolikkoa taskussaan ja
katsoo anovasti, jos olisin mahdollinen varakukkaro hänen käyttöönsä.
Yrittää antaa kuvan, että maksaa velkansa takaisin.
Valittelee naisille vaimonsa lihavuudesta ja samasta ruoasta, jota
rassu joutuu syömään. Tuskin antaa itse lanttiakaan talouteen.
Mahtaa hänen pienillä pojillaan olla hyvät olot, kun
isän rahat menee tupakkaan ja parturikin kerjätään naisilta.
Jos miehesi on, mitä kuvailet, niin mitä kauemmin hänen
kyljessään keikut, sitä huonommaksi olosi tulee ja voimasi katoaa.
Et ole ainoa, jota mies käyttää huoltoasemana ja hauskuttelee toisten
kanssa naureskellen selkäsi takana surkeuttasi.
Etkö ole paremman elämän arvoinen?
Minä toivon sinulle itsekunnioitusta, omanarvon kohotusta!
En sano tätä ilkeydestä, kateudesta, katkeruudesta.
Myös lapsesi tarvitsee äidin, joka arvostaa itseään ja osaa laittaa rajoja...
Elämäsi on sinun käsissäsi! - Äityli000
Hei. Kiitos. Saisinko vielä vastauksen, joka on tulkittu korteista? Isän rahat eivät mene tupakkaan. Urheilee todella paljon. En ole lihava, eikä mies siitä valita. Tietty raskauden jälkeen tunnen, että osittain mieheni katsoo minua eri tavalla. Ei enää haluttavana naisena vaan enemmänkin lapsensa äitinä. Enemmänkin uskon siihen, että jos jotain on sattunut niin tämä nainen on vedonnut mieheeni sen vuoksi koska on hyvin samanlainen kuin mieheni harrastustensakin puolesta.
- Zhau
Siinä kuin naisenkin hormoonit muuttuu hoivaavaksi lastensaannin yhteydessä mieskin alkaa kaipaa sitä hoivaa jolloin on aina mahdollista että mies alkaa hakea sitä mitä ei kotoa saa.. siksi on tärkeää ottaa mies mukaan lapsen hoitoon sekä välttää sitä että kaikki huomio menee naiselta lapseen.. parisuhdettakin pitää hoitaa kun yhdessä siinä perhe tietysti ollaan. Auttaisikohan tämä hieman miettimään löytyisikö tuosta asiasta jotain mikä ei ole palapelissä ihan kohdillaan parhaillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984