Eli onko skootterissa samanlainen kytkin kuin mopossa? Eli semmoinen mitä pitää luistattaa lähtiessä?
Vastaukset 5
- moporaggarit
No ei tietänkää oo skodussa ei ole kytkintä vaan variaattori eli automaatti, ju nou hani!
- kansalaistukeaskotsille
Kaikki skootterit ovat automaattivaihteisia, ja sähkökäynnisteisiä. Painat napista käyntiin, kaasuttelet ja jarruttelet, siinä kaikki. kun kaasua ei lisää, rullaa se vapaalla, kunnes jarrutat, sen verran kun haluat. mitä enemmän väännät kaasua ja mitä kauemmin, sitä nopeampaa se menee.
Kerrostalon hissikin on vaikeampiselkoinen käyttää ;)) - RAW390
Itse asiassa skoottereitakin saa manuaali laatikolla saatanan apinat, anna mennä suutu jo. Nonii vitun hintti
- hdhdfhfdhdfh
katos jonnella on menkat <3
- Työkseen-tekevä
Yleisesti ottaen jokaisessa 50cc (kuutiotilavuus) skootterissa ei ole manuaalivaihteistoa. Skootterin voimansiirto toimii variaattorin avulla. Variaattori muuttaa välityksiä (''Vaihteita'') mitä enemmän annat kaasua, joten käytännössä skootterilla ajamisessa ei tarvitse huolehtia muusta kuin kaasuttamisesta ja jarruttamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1402031Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja184914Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37838- 60830
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47762Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat50715- 73701
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö281700Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34642