Eli onko skootterissa samanlainen kytkin kuin mopossa? Eli semmoinen mitä pitää luistattaa lähtiessä?
Onko skootterissa samanlainen kytkin kuin mopossa?
5
769
Vastaukset
- moporaggarit
No ei tietänkää oo skodussa ei ole kytkintä vaan variaattori eli automaatti, ju nou hani!
- kansalaistukeaskotsille
Kaikki skootterit ovat automaattivaihteisia, ja sähkökäynnisteisiä. Painat napista käyntiin, kaasuttelet ja jarruttelet, siinä kaikki. kun kaasua ei lisää, rullaa se vapaalla, kunnes jarrutat, sen verran kun haluat. mitä enemmän väännät kaasua ja mitä kauemmin, sitä nopeampaa se menee.
Kerrostalon hissikin on vaikeampiselkoinen käyttää ;)) - RAW390
Itse asiassa skoottereitakin saa manuaali laatikolla saatanan apinat, anna mennä suutu jo. Nonii vitun hintti
- hdhdfhfdhdfh
katos jonnella on menkat <3
- Työkseen-tekevä
Yleisesti ottaen jokaisessa 50cc (kuutiotilavuus) skootterissa ei ole manuaalivaihteistoa. Skootterin voimansiirto toimii variaattorin avulla. Variaattori muuttaa välityksiä (''Vaihteita'') mitä enemmän annat kaasua, joten käytännössä skootterilla ajamisessa ei tarvitse huolehtia muusta kuin kaasuttamisesta ja jarruttamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798