Ristiverinen mies jonka kanssa meni kaikki solmuun,Ei ota yhteyttä enään riidan takia.Miten jatko vai onko uusi jo?Ja entä muut?Surettaa kaikki riidat.
4smilelle nostatko kortit minulle
Surullinenminä
2
129
Vastaukset
- Zhau
Pitäiskö sit selvittää riita jos ottaa yhteyttä.. kun mies ei halua olla tekemisissä niin sitä kannattaa kuunnella eikä selitellä. Jos HÄN haluaa niin ottaa yhteyttä ja sitten selvitätte.
Näin se menee ihan maalaisjärjellä. - toftt11ee
kyse on ollut joskus rahasta? sinun lahjasi menevät hukkaan. Nyt täytyy tarkastella menneisyyttä koska sinulla on ollut samankaltainen tilanne aikaisemminkin. sieltä löytyy vastaus kysymykseesi.kolmiodraamaa tiedossa tai sitten sitä on jo meneillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3631954Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751316Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297- 1361183
- 841043
- 90936
- 48853
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118843- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746