Mitä ulkomaisia nettikauppoja käytätte? Noista on tullut tilattua ja hyvin toimii:
www.keep-racing.de - postit tais olla reilun kympin
www.prespo.de - postit vajaa 30 €
Karting-tavaran tilaaminen ulkomailta
3
137
Vastaukset
- SFINLAND
Kaikki kannattaa tilata ulkomailta...... kohta ei ole yhtään kauppiasta kisoissa mukana tai ylipäätään suomessa ja ne viimeiset jotka on pyytää sikahintoja.
Suosi suomalaista niin saadaan tämä lamakin joskus loppumaan!!!!!- ostasuomalaista
Suomalaisesta kaupasta ensisijaisesti, jolloin alvit ja katteita jää kotimaahan, ja kauppiaatkin pärjäävät. Joskus hintatasossa ja valikoimassa on vaan liian suuri ero. Ei taida tämä lama kuitenkaan loppua sillä, että myymme keskenämme toisillemme ulkomaista tavaraa. Mietin listaa, mitä ainakin osin kotimaista (omistus/myynti/tuotanto) tavaraa löytyy liittyen karttihommiin:
- rungoksi Ninar
- kemikaaleiksi AT, Neste
- ajotossuiksi Pirka
- ajopukuja tekeekö Veku?
- kärryksi Muuli, Majava, Nokian gummeja autoon
- hitsuuhommiin Kemppi, Wallius, Woikoski
Mitähän noita muita löytyis?
- hullujussi233
Tämä koko viestiketju on jo aivan älytön aloittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837