Ei ole ollut mitään ennakko-oireita. Hikoilut jäivät pois jo vuosi sitten, kun aloitin vhh-ruokavalion. Ainut uusi asia on palelu, varsinkin sormissa ja varpaissa, tosin en tiedä johtuuko se menopaussista. Kahdet kuukautiset ovat jääneet pois. Minulla oli aiemmin tasan 30pv kierto ja todella runsaat kuukautiset. Jos ne eivät ei palaa, mutta pitäisikö olla sitä hikoilua?
Kuukautiset loppuivat kun seinään, olen 49 vuotias
5
344
Vastaukset
- kilpparit
saattaa liittyä palelu kilpirauhasen vajaatoimintaankin,kierrot saattavat loppua,harveta,,,tutkimuksiin.
- kioski
jospa keltarauhanen ei toimi vähyytensä takia enää ja munasolut hiipumassa.
- Luontoemo
Kaksien kuukautisten poisjäänti ei ole vielä lopullista. Se voi johtua siitäkin että kroppa on mennyt "säästöliekille" siirryttyäsi VHH dieetille (luulee että nyt on nälänhätä eikä lapsia kannata synnyttää).
- jokoneloppu
minulla tuo vhh-ruokavalio on ollut jo 2 vuotta, eli hikoilin valtavasti kaksi vuotta sitten. Nyt ei ole mitään muita oireita, kun tuo palelu, mutta siihenhän auttaa vaatetus ja tuleva kesä ;)
Näinköhän kuukautiset tulevat vielä, sellaisia "tuntemuksia" ei ole, ei myöskään aiempia ovulaatio- tai rintakipuja. Vatsa on kyllä aiempaa enemmän turvoksissa..
- Kokvaihtuu
Tervetuloa Facebookin Menopaussi palstalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810