Ei ole ollut mitään ennakko-oireita. Hikoilut jäivät pois jo vuosi sitten, kun aloitin vhh-ruokavalion. Ainut uusi asia on palelu, varsinkin sormissa ja varpaissa, tosin en tiedä johtuuko se menopaussista. Kahdet kuukautiset ovat jääneet pois. Minulla oli aiemmin tasan 30pv kierto ja todella runsaat kuukautiset. Jos ne eivät ei palaa, mutta pitäisikö olla sitä hikoilua?
Kuukautiset loppuivat kun seinään, olen 49 vuotias
5
334
Vastaukset
- kilpparit
saattaa liittyä palelu kilpirauhasen vajaatoimintaankin,kierrot saattavat loppua,harveta,,,tutkimuksiin.
- kioski
jospa keltarauhanen ei toimi vähyytensä takia enää ja munasolut hiipumassa.
- Luontoemo
Kaksien kuukautisten poisjäänti ei ole vielä lopullista. Se voi johtua siitäkin että kroppa on mennyt "säästöliekille" siirryttyäsi VHH dieetille (luulee että nyt on nälänhätä eikä lapsia kannata synnyttää).
- jokoneloppu
minulla tuo vhh-ruokavalio on ollut jo 2 vuotta, eli hikoilin valtavasti kaksi vuotta sitten. Nyt ei ole mitään muita oireita, kun tuo palelu, mutta siihenhän auttaa vaatetus ja tuleva kesä ;)
Näinköhän kuukautiset tulevat vielä, sellaisia "tuntemuksia" ei ole, ei myöskään aiempia ovulaatio- tai rintakipuja. Vatsa on kyllä aiempaa enemmän turvoksissa..
- Kokvaihtuu
Tervetuloa Facebookin Menopaussi palstalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802035
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1611758Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461706- 1231483
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561258Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia541165Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70939
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27912- 15899