OpenMandriva

kraffi1

14

1565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihateubuntu

      3 Alfa, ei kiinnosta noin keskeneräiset.

      • öööööz

        ainahan voi ottaa tuon 2014.2 version joka on viimeisin vakaa versio


      • Käyttökokemuksia lähinnä kyselen.


    • Eikö tämän palstan vois jo poistaa tarpeettomana kun näyttää että Mandrivan käyttäjiä ei yksinkertaisesti ole.
      Antakaa tilaa Arch ja sen veljelle Manjaro.

      • trololei

        Arch käyttäjiäkään ei kovin paljoa näy, on tuo yleistä linuxista olemassa.


      • Toisin_
        trololei kirjoitti:

        Arch käyttäjiäkään ei kovin paljoa näy, on tuo yleistä linuxista olemassa.

        Paha sanoa käyttäjämääriä kullekin jakelulle. Ja ehkä välttämättä käyttäjät eivät vaivaudu Suomi24 -sivuille.


    • yespä

      uusi beta tullut jakeluun ja työpöytä on aivan mahtava!

    • Testaajat

      Siis onko kukaan kokeilut/testannut tuota OpenMandriva jakelua oikeasti? Saako suomenkieliseksi? Toimiiko Voikko Libreoffice:ssa yms..

      • ihateubuntu

        Uusin on edelleen keskeneräinen ( Beta 1) 2016-04-07


      • Testaajat
        ihateubuntu kirjoitti:

        Uusin on edelleen keskeneräinen ( Beta 1) 2016-04-07

        Voi vittu sentään. Kysyinkö mä jostain beta versiosta??????? Luetun ymmärtäminen on näköjään tällä palstalla 99% täysin vituillaan.


      • vituntestaajat

        Ei vittu sentään, mistä vitusta kukaan voi tietää mitä vittua sinä haluat, vittu.
        Vittu, koska viestiäsi edeltävä viesti, vittu, oli "uusi beta tullut jakeluun ja työpöytä on aivan mahtava!", vittu.


      • Testaajat

        Ime äitiäs jos et pysty vastaamaan asiallisesti


      • vituntestaajat
        Testaajat kirjoitti:

        Ime äitiäs jos et pysty vastaamaan asiallisesti

        Sinähän tuon vittuilun aloitit joten kaada ittelles vaan kakara.


    • ilkunviilaajaton

      Kyllä sen saa suomenkieliseksi. Asentaa ensi normaalisti vaikka englannin kieliseksi ja sitten asentaa kden locale jutut...ja sieltä suomen kielen... kaikki toimii suomeksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1156
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 58
      625
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe