OpenMandriva

kraffi1

14

1565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihateubuntu

      3 Alfa, ei kiinnosta noin keskeneräiset.

      • öööööz

        ainahan voi ottaa tuon 2014.2 version joka on viimeisin vakaa versio


      • Käyttökokemuksia lähinnä kyselen.


    • Eikö tämän palstan vois jo poistaa tarpeettomana kun näyttää että Mandrivan käyttäjiä ei yksinkertaisesti ole.
      Antakaa tilaa Arch ja sen veljelle Manjaro.

      • trololei

        Arch käyttäjiäkään ei kovin paljoa näy, on tuo yleistä linuxista olemassa.


      • Toisin_
        trololei kirjoitti:

        Arch käyttäjiäkään ei kovin paljoa näy, on tuo yleistä linuxista olemassa.

        Paha sanoa käyttäjämääriä kullekin jakelulle. Ja ehkä välttämättä käyttäjät eivät vaivaudu Suomi24 -sivuille.


    • yespä

      uusi beta tullut jakeluun ja työpöytä on aivan mahtava!

    • Testaajat

      Siis onko kukaan kokeilut/testannut tuota OpenMandriva jakelua oikeasti? Saako suomenkieliseksi? Toimiiko Voikko Libreoffice:ssa yms..

      • ihateubuntu

        Uusin on edelleen keskeneräinen ( Beta 1) 2016-04-07


      • Testaajat
        ihateubuntu kirjoitti:

        Uusin on edelleen keskeneräinen ( Beta 1) 2016-04-07

        Voi vittu sentään. Kysyinkö mä jostain beta versiosta??????? Luetun ymmärtäminen on näköjään tällä palstalla 99% täysin vituillaan.


      • vituntestaajat

        Ei vittu sentään, mistä vitusta kukaan voi tietää mitä vittua sinä haluat, vittu.
        Vittu, koska viestiäsi edeltävä viesti, vittu, oli "uusi beta tullut jakeluun ja työpöytä on aivan mahtava!", vittu.


      • Testaajat

        Ime äitiäs jos et pysty vastaamaan asiallisesti


      • vituntestaajat
        Testaajat kirjoitti:

        Ime äitiäs jos et pysty vastaamaan asiallisesti

        Sinähän tuon vittuilun aloitit joten kaada ittelles vaan kakara.


    • ilkunviilaajaton

      Kyllä sen saa suomenkieliseksi. Asentaa ensi normaalisti vaikka englannin kieliseksi ja sitten asentaa kden locale jutut...ja sieltä suomen kielen... kaikki toimii suomeksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1182
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe