Ryhmät - Ikäryhmät - 60 plus (mitä?)

Selvinpäinnäkijä

Kuinkas täällä. Tuon ryhmäkurin laita?
Kuin puolueissakin konsanaan.
Puheenjohtajuus vapaa?
Ilmoittaudun hieman kurittomaksi.

16

54

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • de-meter

Tulit oikeaan paikkaan, selvinpäinnäkija. Jos olen vähänkäännäkijä, meitä on täällä muitakin kurittomia, vai oltaisiko me niitä puolivallattomia, jollaiseksi meidän pressakin aikanaan itsensä määritteli...))
      Puheenjohtajasta ei ole taidettu päästä yksimielisyyteen ja yrittänyttä on aina laitettu...))

• bessie-

Ilmoittaudun ryhmäkurin kannattajaksi ja noudattajaksi, en ole yhtään kuriton.

• A-v-a-a-j-a

Laulussa lakonisen kauan sitten on sanailtu "kuri maassa olla pitää kuri" ja vanhempi ikäpolvi noudattanee vanhoja teesejä, edelleen.
        On olemassa myös mustavalko-elokuva Kuriton sukupolvi. Jo tuolloin oli nähtävissä, että nuoriso "ei noudata sääntöjä" - nuoriso on "syyllinen", aina.
        (Ei jaksa kirjautua, sataa ja on niin harmaatakin)

• PJ. voisi olla joku keskustalainen, että mentäisi maan tavalla nyt, eikö
        Tämä joukko vaatii ehdottomasti nk. puolueohjelman, johon sitoudutaan koko kaudeksi. Koska aina on niitä (oikeassakin hallituksessa), jotka vaan irtautuvat ja siksi aika on esim. viikko - aluksi. Tekstihän voi olla kuritonta - sillai fiksusti,

• bessie-
        A-v-a-a-j-a kirjoitti:

Laulussa lakonisen kauan sitten on sanailtu "kuri maassa olla pitää kuri" ja vanhempi ikäpolvi noudattanee vanhoja teesejä, edelleen.
        On olemassa myös mustavalko-elokuva Kuriton sukupolvi. Jo tuolloin oli nähtävissä, että nuoriso "ei noudata sääntöjä" - nuoriso on "syyllinen", aina.
        (Ei jaksa kirjautua, sataa ja on niin harmaatakin)

En tätä (ryhmäkuria/-kurittomuutta) ikä- ja sukupolvikysymyksenä noin yleensä ajattelisi ollenkaan.

Tässä nimenomaisessa tapauksessa vain sen verran, että avauksen otsikko on:
        Ryhmät - Ikäryhmät - 60 plus (mitä?), ja teksti alkaa kysymyksellä "Kuinkas täällä. Tuon ryhmäkurin laita?"

Se ryhmäkurin laita täällä (ja minun kohdallani siis) on, että olen aina ollut siihen sitoutunut, ilman muuta.

• Jokaisessa meissä asuu pieni Mörri.

• siilimuori

Onko täällä joku ryhmä?

• kurit.on

Jep, täällä on sisäpiiri.

• Missä kaksi tai kolme kokoontuu siellä on myös min....vai mitense nytmenikään?

• siilimuori
        kurit.on kirjoitti:

Jep, täällä on sisäpiiri.

On täällä ulkopiirikin.

• luen.tarkkaan

Kunhan omaishoitajat ja muut kunnan elätit saa rankattua palstan tunnelma paranee silmissä.

• mua.ei.haittaa

Mikä heissä sinua häiritsee? Millä tavalla pilaavat tunnelmasi?

• luen.tarkkaan

Ei minua ole haitannut. Mutta ainainen omaishoitajien nälviminen erään kirjoittajan taholta ja epäily että omaishoitajat ovat veromarkkojen hyväksikäyttäjä on alkanut etoa.

• mua.ei.haittaa
        luen.tarkkaan kirjoitti:

Ei minua ole haitannut. Mutta ainainen omaishoitajien nälviminen erään kirjoittajan taholta ja epäily että omaishoitajat ovat veromarkkojen hyväksikäyttäjä on alkanut etoa.

Käsitin viestisi niin että olet itse tuota mieltä. Taisi olla sarkasmia.

• siilimuori

Minä olen kunnan elätti ja ylpeä siitä :). Ei kannata olla kovin herkkänahkainen. Porskuta ohi vaan ja jatka entiseen malliin. Jos annat palstatilaa heidän tekemisilleen, ovat saaneet hakemansa. Tosin minä en ole täällä omaishoitajien pilkkaa huomannut? JOku joskus jotaoin höpäjääja seitten seuraavassa lausumossaan peruu puheensa et en sitä tarkoittanut. Siis ei päätä ei häntää.

• jakolasku

Järkyttävää paskanjauhantaa omaishoitajista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      22
      6606
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      27
      4110
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      31
      2982
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2973
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1848
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1744
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1614
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1612
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1478
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1440
    Aihe