Ryhmät - Ikäryhmät - 60 plus (mitä?)

Selvinpäinnäkijä

Kuinkas täällä. Tuon ryhmäkurin laita?
Kuin puolueissakin konsanaan.
Puheenjohtajuus vapaa?
Ilmoittaudun hieman kurittomaksi.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • de-meter

      Tulit oikeaan paikkaan, selvinpäinnäkija. Jos olen vähänkäännäkijä, meitä on täällä muitakin kurittomia, vai oltaisiko me niitä puolivallattomia, jollaiseksi meidän pressakin aikanaan itsensä määritteli...))
      Puheenjohtajasta ei ole taidettu päästä yksimielisyyteen ja yrittänyttä on aina laitettu...))

    • bessie-

      Ilmoittaudun ryhmäkurin kannattajaksi ja noudattajaksi, en ole yhtään kuriton.

      • A-v-a-a-j-a

        Laulussa lakonisen kauan sitten on sanailtu "kuri maassa olla pitää kuri" ja vanhempi ikäpolvi noudattanee vanhoja teesejä, edelleen.
        On olemassa myös mustavalko-elokuva Kuriton sukupolvi. Jo tuolloin oli nähtävissä, että nuoriso "ei noudata sääntöjä" - nuoriso on "syyllinen", aina.
        (Ei jaksa kirjautua, sataa ja on niin harmaatakin)


      • PJ. voisi olla joku keskustalainen, että mentäisi maan tavalla nyt, eikö
        Tämä joukko vaatii ehdottomasti nk. puolueohjelman, johon sitoudutaan koko kaudeksi. Koska aina on niitä (oikeassakin hallituksessa), jotka vaan irtautuvat ja siksi aika on esim. viikko - aluksi. Tekstihän voi olla kuritonta - sillai fiksusti,


      • bessie-
        A-v-a-a-j-a kirjoitti:

        Laulussa lakonisen kauan sitten on sanailtu "kuri maassa olla pitää kuri" ja vanhempi ikäpolvi noudattanee vanhoja teesejä, edelleen.
        On olemassa myös mustavalko-elokuva Kuriton sukupolvi. Jo tuolloin oli nähtävissä, että nuoriso "ei noudata sääntöjä" - nuoriso on "syyllinen", aina.
        (Ei jaksa kirjautua, sataa ja on niin harmaatakin)

        En tätä (ryhmäkuria/-kurittomuutta) ikä- ja sukupolvikysymyksenä noin yleensä ajattelisi ollenkaan.

        Tässä nimenomaisessa tapauksessa vain sen verran, että avauksen otsikko on:
        Ryhmät - Ikäryhmät - 60 plus (mitä?), ja teksti alkaa kysymyksellä "Kuinkas täällä. Tuon ryhmäkurin laita?"

        Se ryhmäkurin laita täällä (ja minun kohdallani siis) on, että olen aina ollut siihen sitoutunut, ilman muuta.


    • Jokaisessa meissä asuu pieni Mörri.

    • siilimuori

      Onko täällä joku ryhmä?

      • kurit.on

        Jep, täällä on sisäpiiri.


      • Missä kaksi tai kolme kokoontuu siellä on myös min....vai mitense nytmenikään?


      • siilimuori
        kurit.on kirjoitti:

        Jep, täällä on sisäpiiri.

        On täällä ulkopiirikin.


    • luen.tarkkaan

      Kunhan omaishoitajat ja muut kunnan elätit saa rankattua palstan tunnelma paranee silmissä.

      • mua.ei.haittaa

        Mikä heissä sinua häiritsee? Millä tavalla pilaavat tunnelmasi?


      • luen.tarkkaan

        Ei minua ole haitannut. Mutta ainainen omaishoitajien nälviminen erään kirjoittajan taholta ja epäily että omaishoitajat ovat veromarkkojen hyväksikäyttäjä on alkanut etoa.


      • mua.ei.haittaa
        luen.tarkkaan kirjoitti:

        Ei minua ole haitannut. Mutta ainainen omaishoitajien nälviminen erään kirjoittajan taholta ja epäily että omaishoitajat ovat veromarkkojen hyväksikäyttäjä on alkanut etoa.

        Käsitin viestisi niin että olet itse tuota mieltä. Taisi olla sarkasmia.


      • siilimuori

        Minä olen kunnan elätti ja ylpeä siitä :). Ei kannata olla kovin herkkänahkainen. Porskuta ohi vaan ja jatka entiseen malliin. Jos annat palstatilaa heidän tekemisilleen, ovat saaneet hakemansa. Tosin minä en ole täällä omaishoitajien pilkkaa huomannut? JOku joskus jotaoin höpäjääja seitten seuraavassa lausumossaan peruu puheensa et en sitä tarkoittanut. Siis ei päätä ei häntää.


      • jakolasku

        Järkyttävää paskanjauhantaa omaishoitajista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe