Kirjoitelkaas tyypit päivän vaatetuksista. Itte oon kotona ja lähinnä rötköttäny sohvalla joten pehmohuppari ja tommoset vaaleet löysät housut mut jos joku on vaikka ihmisten keskuudessa pyöriny niin kertokaas. Tän tarkoitus on inspata pukeumis haasteista kärsiville et kertokaas hyviä kokonaisuuksia. :D
Tänään mulla on päällä...
8
207
Vastaukset
- Moimitäs
Mustat farkut, mustapunanen huppari, harmaa toppi jonka päällä Jack the Skellington toppi ja mustat sukat. Aika normi xD
- lolitatyttönen
Tavallinen kouluasu eli ylhäältä alas Putumayon mustavalkoinen pitkähihainen Alice in Wonderland -paita, Bodylinen polvipituinen hame Cinderella Bunny -printillä (alla neljä alushametta hameen pulleuden maksimoimiseksi), mustat sukkahousut joiden päällä Angelic Prettyn marjakuvioiset ylipolvensukat sekä söpöt punaiset offbrand-kiilakorkokengät. Päällysvaatteina Bodylinen vaaleanpunainen talvitakki jossa on Peter Pan-kaulus ja karvareunukset hihoissa sekä hartiaviitta ja Cybershopista ostetut vaaleanpunaiset korvaläpät ja niiden väriin sopivat lapaset, joissa pompom-koristeet.
- tänään-ei-jagee
Oon tänään niin basic kun olla ja voi. Valkonen pitkähihainen, mustat matalavyötäröiset farkut, nahkavyö, viininpunainen paksu huivi ja saman väriset Vansit.
- ysiseiskaemopoika
mustat matalat farkut tossa perseen alareunassa, musta BVB t paita ebaysta, ei vyötä ja musta snäpäri, päiväl oli huppari kans
- Väsyttää
Collarit, toppi, huppari, sukat, huivi ja kuulokkeet
- diiudaa
evvk. Elämä on vaikka juoksulenkki. Löllöt puhkuu pukemassa.
- Farkkuhaalari
Farkkuhaalarit, alla ruutupaita, converset.
- freeballerboy
Tällä hetkellä päällä alhaalta ylös
Skeittikengät, sukat
Lumilautailu housut
Huppari jonka alla lyhythihainen paita
Ulos lähtiessä lisäks talvitakki ja pipo.
Eipä muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418