Tänään mulla on päällä...

Sählääjä

Kirjoitelkaas tyypit päivän vaatetuksista. Itte oon kotona ja lähinnä rötköttäny sohvalla joten pehmohuppari ja tommoset vaaleet löysät housut mut jos joku on vaikka ihmisten keskuudessa pyöriny niin kertokaas. Tän tarkoitus on inspata pukeumis haasteista kärsiville et kertokaas hyviä kokonaisuuksia. :D

8

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moimitäs

Mustat farkut, mustapunanen huppari, harmaa toppi jonka päällä Jack the Skellington toppi ja mustat sukat. Aika normi xD

• lolitatyttönen

Tavallinen kouluasu eli ylhäältä alas Putumayon mustavalkoinen pitkähihainen Alice in Wonderland -paita, Bodylinen polvipituinen hame Cinderella Bunny -printillä (alla neljä alushametta hameen pulleuden maksimoimiseksi), mustat sukkahousut joiden päällä Angelic Prettyn marjakuvioiset ylipolvensukat sekä söpöt punaiset offbrand-kiilakorkokengät. Päällysvaatteina Bodylinen vaaleanpunainen talvitakki jossa on Peter Pan-kaulus ja karvareunukset hihoissa sekä hartiaviitta ja Cybershopista ostetut vaaleanpunaiset korvaläpät ja niiden väriin sopivat lapaset, joissa pompom-koristeet.

• tänään-ei-jagee

Oon tänään niin basic kun olla ja voi. Valkonen pitkähihainen, mustat matalavyötäröiset farkut, nahkavyö, viininpunainen paksu huivi ja saman väriset Vansit.

• ysiseiskaemopoika

mustat matalat farkut tossa perseen alareunassa, musta BVB t paita ebaysta, ei vyötä ja musta snäpäri, päiväl oli huppari kans

• Väsyttää

Collarit, toppi, huppari, sukat, huivi ja kuulokkeet

• diiudaa

evvk. Elämä on vaikka juoksulenkki. Löllöt puhkuu pukemassa.

• Farkkuhaalari

Farkkuhaalarit, alla ruutupaita, converset.

• freeballerboy

Tällä hetkellä päällä alhaalta ylös

Skeittikengät, sukat
      Lumilautailu housut
      Huppari jonka alla lyhythihainen paita

Ulos lähtiessä lisäks talvitakki ja pipo.

Eipä muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe