Ei laatu vaan se määrä?
Varmaan on saanut istuttaa puskaa kappale hinnalla,kun määrässä ei ole tingitty.
Harvoin näkee niin epämääräistä pusikkoa ,kun tuo liikenneympyrä on.
Sinne talkoot,mummot puskia kiskomaan roska lavalle.
Vähän on sama tunnelma kotikylän puistossa.
Liikenneympyrä
4
196
Vastaukset
- kymysys
Eukö muuta ruikutettavaa enää ole
- Siitäaloitetaan
On vaikka kuinka monta,mutta tästä aloitetaan................
- Kyllitäti
Eikös sitä ole pyydetty ehdotuksia kaunis Kyyjärvi aloitteelle,tästä olisi hyvä alkaa kun liikenneympyrästä voisi tehdä siistin ,että itse asiallinen veistos tulisi paremmin esille.
Ei kaikki mitä ehdotetaan ole ruikutusta. Vai oletko eri mieltä Nim.kysymys? - Vastarannaltakiiski
Veistos on asiallinen ja näyttävä se kiinnitti huomion ,ennenkuin alus kasvillisuus alkoi rehoittamaan,nyt koko veistos on jotenkin huomaamaton.
Hyvä esimerkki olisi Alajärven liikenneympyrästä aina siisti tekonurmikko jossa Alajärven nimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477