Kirjoitelkaas tyypit päivän vaatetuksista. Itte oon kotona ja lähinnä rötköttäny sohvalla joten pehmohuppari ja tommoset vaaleet löysät housut mut jos joku on vaikka ihmisten keskuudessa pyöriny niin kertokaas. Tän tarkoitus on inspata pukeumis haasteista kärsiville et kertokaas hyviä kokonaisuuksia. :D
Mitä mulla on päällä tänään?
13
<50
Vastaukset
- freeballerboy
Tällä hetkellä tummanharmaat farkut ja värikäs pikeepaita. Niin ja sukat on kans. Siinä kaikki. Sit ku meen ulos, edellä mainittujen lisäks mustat skeitti kengät joissa valkonen pohja, lautailu tyylinen aika paksu talvitakki ja musta pipo. Tänään on suht viilee niin suosiolla talvitakki. Aika perus tyyli siis.
- K.C
Tummansiniset kapeet farkut ja valkoinen toppi, ja koko yllätyksellisen asukokonaisuuden kruunaa tietenkin... Valkoiset sukat. En kyllä meinannut lähteä ihmisten ilmoille.
- leidi14
vihreä paita, pinkki t-paita, mustat legginsit ja nilkkasukat
- miekii
Valkoinen neule, mustat farkut ja kukalliset sukat:)
- s3pp0
kokovartalonahka
- miekii
Mulla on muuten sauva surisemassa pimpsassa, aitoa en saa, kun olen niin ruma ja lihava!
- kauluspaita
Tummsnsiniset farkut ja valkoinen kauluspaita jonka alla valkoinen t-paita. Näytän mielestäni aika tyylikkäältä ja näin on kyllä muutama minulle sanonutkin
- perusasu
Tummanharmaat farkut ja vaaleenharmaa huppari, jonka alla valkonen T-paita, Jalassa mustat sukat. Ei muuta just nyt. Sorry, on vielä mustat BH-boxerit. :D
- perusasu
Boxsereissa on muuten muutama kakkakikkare, haluuko joku valokuvan?
- rumpula
Mustat farkut, punertava huppari ja harmaa tuubihuivi. Valkoiset kengät ja reppu.
- Poika21
verkkarit, huppari ja stringit
- Niina16v
Valkoinen neulepusero, lyhyt farkkuhame, mustat sukkahousut, lenkkarit.
- freeballerboy
Kuluneet ja pikkasen likaset DC skeitti kengät (ei sukkia alla)
Punaset Adidas tuulihousut (ei mitään alla, paljo mukavampi näin)
Harmaa HM huppari jonka alla lyhythihainen paita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389