Meiän koulus melkei kaikik poijil on adidaksen verkkarit ja sukat niitte lahkeide päällä. Tykkääkö tytöt siitä?
adidaksen verkkarit
12
549
Vastaukset
- freeballerboy
Joo monet tuntuu niitä pitävän ja oon itekin vähän ihmetelly miten ne on niin suosittuja. Ehkä sit joku trendi. No mikäs siinä jos tykkää.
Mä käytän välillä Adidas tuulihousuja mut en ikinä verkkareita. Syy on siinä et tuulihousut on paljo käytännöllisemmät, vedenpitävät ja tosi miellyttävät. Ne mitä mä käytän on vuorelliset eli varsin lämpimät (ei tarvi alle mitään vaikka ois kylmempi) mut itse asias ei silti liian kuumat kesällä edes helteellä. Toimii siis hyvin missä tahansa säässä niin pakkasella kuin helteellä ja on mukavan rennot pitää. Verkkarit ei mitenkään oo yhtä käytännölliset ja siks oonkin ihmetelly miten monet niitä pitää. Toki hyvät jossain futista tai sählyä pelatessa mut siihen se jääkin. Luulis et talvel ulkona aika kylmät. - K.C
Kammottavaa, en tykkää. Vois pojat joskus omaa päätänsä käyttää siinä mikä näyttää hyvältä, verkkarit veks ja jotkut siistit housut päälle!
- flglg
hieman homohtava tyyli
- Anonyymi
mut tummasiniset o joteki harvinaiset kaikil o mustat
- gdfgdfgdg
nykyjonnet on tuollaasia hipstereitä
- Nznfkfk
Ite pidän adidas verkkareita koska ne on mukavat en siks että ne olis muotia ne raidatki justjust näkyy koska yleensä täysin mustast
- verkkarifani
On adidaksen verkkarit paljo hienommat kun ne pirun rumat harmaat collegehousut joita teinit (ja valitettavasti vähän vanhemmatkin) on käyttänyt koko 2010-luvun.
- Adidasverkkarit
Itse käytän myös adidaksen tuulihousuja varsinkin koulussa sillä ne ovat mukavat ja kestävät jokapäiväistä käyttöä
- freeballerboy
Onks vuorelliset tuulihousut? Käytäks niitä kans kesällä vai pelkästään talvella?
- Anonyymi
mut yks käytti vaa yhe kerra sinisii salipäivän ain jotai tylsii farkkui
- Anonyymi
mut ne on mukavat jalas
- Anonyymi
Mitä välii, kunhan itse vaan tykkää! Täytyykö aina ajatella mitä muut tykää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634