Katoin äsken Wilmaan että mul on tulossa 7koetta ja 4testiä.En pystyy mitenkään opiskelemaan ,koska en pysty keskittymään kun mulla on vitun nuorempia sisaruksia.Kyllä mul on oma huone mut ne tappelee aina ja hakkaaa mun ovee ja kaikkee.Mä oon siis 16v ysil.Ja mä asun 3siskon ,veljen ja mutsin kans..Siis oikeesti koe numerot ovat pahentuneet heidän takia ku 2mun siskol on tullu vitun ärsyttävä puberteetti.En jaksaa.Ja sit mun pitää muutta kotoa pois kesäl ku mun sisko joka jakaa huonettaan toisen sisaruksen kans haluaa oman huoneen,ja se halua mun huoneen .En tiiä mistä saan rahat kämppään kun kelan tuki on paskaa..ja töitä on tarjoillaan vaan puhelinmyynti alalle.
onko kellään stressiä?poika98
vihaansiskojaan
1
<50
Vastaukset
- Tsemppiä
Sähän oot vielä niin nuori, ettet voit kotoasi pois muuttaa. Ootko puhunut asiasta äitisi kanssa? Entä koulussa luokanvalvojasi tai jonkun muun aikuisen kanssa?
Äitisi on pistettävä nuoremmat sisarukset kuriin, jotta sinä voit keskittyä opiskeluusi, eikä se opiskelu heillekään varmaan pahitteeksi ole. Yritä lukea aina, kun on vähänkin hiljaista ja voitko kenties lukea kirjastossa?
Tilanteesi on hankala ja tarvit siiä turvallisen aikuisen apua! Tsemppiä!,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796