skyrim mod

elderplayer

Olen pelannut skyrimiä jo aika kauvan ja miettinyt saako siihen modeja ja jos saa niin miten?

5

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guruitsekin

      modien hakeminen, lataaminen, asentaminen ja pelaaminen on niin hakkeritason juttuja, että kannattaa unohtaa koko juttu. vaatii vähintään diplomi-insinöörin taustan, että ylipäänsä kykenee konffaamaan ne pelattavaksi. itse olen pelannut morrowindia (2002) yli 10 vuotta ja vasta äsken opin asentamaan yhden modin siihen, mutta voin rehellisesti sanoa, että koko kevät siihen kului (ei tietenkään yhteen putkeen vaan jaksottain).

      • Nörttityttö

        No ei nyt ihan noinkaan. Steamin worksopista on aika helppoa ladata modeja.


      • Anonyymi

        Joo ei todellakaan ole! Se on ihan helppoa, steamworkshopista saa hommattua helposti, jos on stemistä hommattu skyrimi!


    • Modailu

      Nexusmods... asennus on yhtä helppoa kuin itse pelinkin (jos siis käyttää esim. Steamiä...), lisäksi modeja on pilvin ja pimein. Vaikeimmat tapaukset sisältää asennusohjeet, monissa on mm. youtube videolla ohjeet. Ei vaikeaa. Oletan siis, että englanti taipuu kun Skyrimiä olet jo pelannut.

    • NoiceMasterz

      Joo toi Nexusmods on tosi hyvä, Steam workshopistakin saa mutta ite oon käyttäny Nexusta. Lataat vaan NexusModManagerin ja klikkaat SkyrimNexuksessa sitä "Download with Manager" nappulaa ja kun sen on ladannu ModManagerissa niin tuplaklikkaat ja se asentaa. Tietenkin kun modeja alkaa olla se 100kpl niin alkaa tulla konflikteja ja peli kaatuilee yms. kakkaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe