Olen asunut nykyisessä asunossa piaan vuoden. Kun ensiksi vuokrasin asunnon asunto oli tosi huonossa kunossa ja siksi vuokrakin oli sen mukainen. Sovittiin vuokranantajan kanssa että sain remontoida omalla kustanuksella. Ilmoitin nyt vuokranantajalle että haluan jatkaa vuokrasopimusta ainakin vuoden vielä ja nyt hän ilmoitti että hän haluaa nostaa vuokraa koska asunto on nyt kunnostettu. Voiko vuokranantaja tehdä näin vaikka olen itse kustantanut kunnostuksen?
Vuokran nostaminen remontin takia?
Juuhis94
2
82
Vastaukset
- montasopimustatehty
Vuokrasopimuksen mainituissa/ehdoissa saa nostaa, kerran vuodessa indeksin ym. maininnan puitteissa, lue sopimuksesi tarkkaan ja mihin laitoit nimesi.
- kdfklajsdl
Oliko sulla siis vuoden määräaikainen sopimus? Jos oli, niin uuteen soppariin tietysti voi tulla eri vuokra. Jos taas se alkuperäinen soppari oli vuoden määräaikainen, jatkuu määräajan jälkeen toistaiseksi voimassaolevana, niin sillon tietenkin korotus pitää tulla vuokrasopimuksessa mainittujen ehtojen mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764