Olen asunut nykyisessä asunossa piaan vuoden. Kun ensiksi vuokrasin asunnon asunto oli tosi huonossa kunossa ja siksi vuokrakin oli sen mukainen. Sovittiin vuokranantajan kanssa että sain remontoida omalla kustanuksella. Ilmoitin nyt vuokranantajalle että haluan jatkaa vuokrasopimusta ainakin vuoden vielä ja nyt hän ilmoitti että hän haluaa nostaa vuokraa koska asunto on nyt kunnostettu. Voiko vuokranantaja tehdä näin vaikka olen itse kustantanut kunnostuksen?
Vuokran nostaminen remontin takia?
Juuhis94
2
117
Vastaukset
- montasopimustatehty
Vuokrasopimuksen mainituissa/ehdoissa saa nostaa, kerran vuodessa indeksin ym. maininnan puitteissa, lue sopimuksesi tarkkaan ja mihin laitoit nimesi.
- kdfklajsdl
Oliko sulla siis vuoden määräaikainen sopimus? Jos oli, niin uuteen soppariin tietysti voi tulla eri vuokra. Jos taas se alkuperäinen soppari oli vuoden määräaikainen, jatkuu määräajan jälkeen toistaiseksi voimassaolevana, niin sillon tietenkin korotus pitää tulla vuokrasopimuksessa mainittujen ehtojen mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541708- 161574
- 821393
- 1741386
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3031317- 201258
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98975Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845