Tuntijalle

Niinmonenvuodenjälkeen

Mitä näkyisi tummasilmäisen maailmaan tulevaksi.Rakkaus ja talous ja elämän epäkohdatmietityttää kovasti.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinulla on mielesi päällä paljon enemmän, kuin uskallat tässä kertoa. siellä on vaikeuksia ja kierouksia, joidenka keskellä olet painiskellut.
      paljon huonoa energiaa, mistä pitäisi päästä eroon.

katsotaan rakkaus. se on matkan päässä ja vielä kiinni entisissä tai sanotaanko tämän päiväisissä sitoumuksissaan. hän on tosiaankin kiinni. hän on ristiriitainen ja happi loppuu.
      tämä on siis ihminen, jota ajattelet. hän selvittää asiat omalla tavallaan, mikä ei liity sinuun.

talous. siinä sinulla on unelmia vaikka toisille jakaa. mutta ilman unelmia ei ole elämää. siinä sinä olet itsellesi täysin rehellinen. tiedät tarkoin mitä haluat ja menet sitä kohti.
      asumiseesi vaikuttaa toinen nainen, jolla on ohjat käsissään. mutta sinäpä pääset parempaan ratkaisuun ja korjaat hänen virheensä.
      sinun asumiskuviot tulevat muuttumaan tilavaan ja valoisaan suuntaan, siihen omaan kotiin mitä todellisuudessa haluat.

elämän epäkohdat, mielenkiintoinen alue kohdallasi. olet sinnikäs ja välillä äkkipikainen ihminen. hermostut asioista, joista toiset eivät hermostu. sinä tarvitset aina kaksinkertaisen allekirjoituksen tai valan, muuten et usko. luotat naisiin enemmän kuin miehiin.
      matkailu ja ulkomaat osuvat kohdallesi tahdoit sitä, tai et. myös muualta tulleet ihmiset.
      olet sosiaalinen omalla tyylilläsi. sinä tiedä mikä on minkäkin hinta ja sinua ei voi pettää niissä asioissa.

jos olet rakastunut ulkomaalaiseen, olet varovainen ja kiinnostunut. näen laivoja, mutta en osaa tulkita niitä näin nopeasti. jos tahdot tarkempaa tulkintaa, sinun tulisi ottaa yhteyttä sähköpostin kautta, että voisin sukeltaa niin syvälle. siellä ui lihavia kaloja.
      elämän epäkohta ei ainakaan ole työ ja toimeentulo sinun kohdallasi. mielestäni sinuun voi yhdistää ulkomaat, lämpöiset maat, matkailun ja auringon.

t. Keskiyö

• entykkää

Minä yhdistän sinuun satujen kertomisen ja rahastuksen. Näin niitä ihmisiä jymäytetään. Pakko sitten ottaa yhteyttä, kun noin kiehtovia asioita joku lupaa. Totuus on ihan toinen. Lihavaa lompakkoja tämä vaan saalistaa. Ihme hyypiö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3089
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      70
      2970
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2859
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2554
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      39
      1977
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1637
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1619
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1575
    9. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1536
    10. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      18
      1480
    Aihe