Mikä minua vaivaa???

apuakaipaavatyttö

Apua! En tiedä mitä tekisin... Äiti osaa olla aivan kamala, mutta myös ihana. Huutoa on kuunneltu kotona jo ties kuinka kauan, on ollut myös nimittelyä, uhkailua, lyömistä ym. Toisaalta joinakin aikoina hän on kiva. Joten minä samaan aikaan vihaan ja rakastan äitiä. Olen pahimpina hetkinä ajatellut itsemurhaa ja miten tekisin sen. Mm. hukuttautuminen tai hyppääminen korkealta on käynyt mielessä. Yksin kotona ollessani olen ottanut käteeni veitsen ja hipaissut sillä paitaa, mutta en ole oikeasti pystynyt vahingoittamaan itseäni. Oikeastaan en edes haluaisi kuolla, en itseni tai kenenkään/minkään muun tappamana. Haluan elää. Haluan käydä lukiota (en tällä hetkellä ole siellä), haluan muuttaa pois kotoa, haluan elää normaalia elämää. Joinakin pahoina hetkinä on tehnyt mieli muuttaa pois kotoa, mutta kun olen sitä tarkemmin miettinyt, olen alkanut itkeä. En ole vielä ainakaan pariin vuoteen valmis muuttamaan pois kotoa. Samaan aikaan tuntuu, etten vain voi elää äidin kanssa, mutta samaan aikaan minusta tuntuu etten voi jättää häntä. On mielessä käväissyt välillä sellainenkin outo ajatus, että jos matkustaisimme johonkin, lähtisin kauas vanhemmistani, yrittäisin eksyä ja kuolla sinne lomakohteeseen, tai sitten jäädä sinne kadulle asumaan, niin että voisin jossakin vaiheessa varastaa esim. hevosia ja/tai koiria ja alkaa myymään niitä, että perustaisin myös pentutehtaan. Ihan oikeasti! En ymmärrä mitä tämä on! Rakastan eläimiä, enkä missään tapauksessa pystyisi oikeasti mitään kenenkään omaisuutta varastamaan! Olen aina vastustanut pentutehtailua. Kaipaan ihan oikeasti apua..........ja tämä kaikki tulee ajatuksiin siis juuri niinä hetkinä kun äiti on...kamala

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o--tyttö--o

      Minusta sinun kannattaisi käydä kesällä jossain pari viikkoa, ilman äitiäsi/ketä tahansa joka sinua vaivaa. Saisit tuuletusta kodin pinttyneistä ajatuksista, vapautta, ja mietintä aikaa. Kotona puolestaan äitisi/kuka tahansa voisi miettiä hieman, että mistähän syystä lähdit. Ja ehkä jopa parantaa tapojaan kun palaat...? Toki tähän keinoon liittyy tietyt vaaransa, mutta jos et halua sotkea sossuja elämääsi, tämä on aina joka tuli mieleeni. Ja minkähän ikäinen olet? Sitten jos et yksin uskalla/halua lähteä, voithan aina pyytä jonkun kaverin mukaan tai etsiä jonkun myös matkalalle aikovan.

    • Asiallisesti

      Mikä on äidin ongelmien takana?Käyttääkö alkoholia,tai lääkkeitä tai onko jokin tavallinen sairaus ,miksi käyttäytyy noin.Onko mies jättänyt.Jos sinulla on joku ,mummi,pappa,täti tai muu tasapainoinen aikuinen,joka ei käyttäydy agressiivisesti,ota häneen yhteyttä ja näytä tuo kirjoituksesi,vaikka ihmiselle ,johon uskallat luottaa-ei tarvitse olla sukulainen.Pohtikaa yhdessä mitä tehdä.Ei tilanteen tarvitse jatkua samanlaisena.Vielä se,miten itse käyttäydyt,huudatko,reuhotko,onko huoneesi sekaisin,vai oletko päinvastainen asiallinen nuori.Onko vika vain äidissä vai molemmissa? Kerroppa lisää,pohditaan yhdessä eteenpäin menoa.----yks pikku lomanen ei muuta mitään! Jos ihminen käyttää alkoholia ,vaikka kohtuulisestikkin,se muuttaa joidenkin käytöstä juuri huutavaksi ja syyttäväksi.Oltuaan päiviä raitiina ,on kuin eri ihminen,Onko teillä tästä kyse?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe