Hei!
Olisiko kellään mitään hyvää ehdotusta lauluun minkä voisi esittää ristiäisissä?
Ehdotelkaa ja sanokaa mitä tiedätte että joskus on soitettu ristiäisissä.
Kiitos!:)
Laulu ristiäisiin
6
287
Vastaukset
- kristikansajumalaton
olisko menaiset lehdessä sellaisia lauluja!
siinä jossain parinvaihtojen likellä. - tähtilaulu
Tuiki tuiki tähtönen. Helppo ja kaikki osaa
- Tätix
Jos etsit virsiä tai muita hengellisiä lauluja, niin "Ystävä sä lapsien", "Mä taimi olen sun tarhassas" ja "Jumalan kämmenellä" ovat ainakin sopivia ristiäistilaisuuteen.
- Löytyy
Hei
Itse tilaisuudessa laulettuina Tätixin ehdotukset ovat oikein hyviä. Yleensä kastejuhlassa lauletaan kaksi virttä. Maan korvessa on myös hyvin suosittu, vaikkei sitä olekaan virsikirjassa. Mä silmät luon ylös taivaaseen on myös tuttu lastenvirsi.
Kastejuhlassa tai kahvitilaisuudessa voi myös kuunnella musiikkia joko livenä tai tallenteena. En saanut tuota ylläolevaa linkkiä auki, mutta esim. Johanna Kurkelan Ainutlaatuinen on aivan ihana, samoin Mestaripiirros (olisiko Anna Puun).
Ihania ristiäisiä ja kaikkea hyvää perheellenne!
Pappi ElisabetNo, huomasinkin, että nuo ristiäiset on pidetty varmaan jo aikaa sitten.
:)
Pappi Elisabet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949