Miksi te nuoret ette petaa vuoteitanne, kun nousetta nukkumasta? Eikö tästä saisi vanhemmilta viikkorahaa, kun siivoatta huoneenne? Minä ainakin maksaisin tästä viikkorahaa lapselle.
Vastaukset 6
- uni-kko
Jim Gaffigania lainatakseni: "en petaa sänkyäni samasta syystä kuin en kengät riisuttuani solmi niiden nauhoja."
- 6-luokkalainen
No itse petaamiseen en näe tarvetta ja kyllä huoneeni siivoaan mutta rahaa en siitä saa.
- siistiihminen
No petaan joka päivä sänkyni . Vaikka eihän siinä mitää järkeä ole, kun ei meillä kuitenkaan kukaan päivän aikana käy. Mut en pysty olla sotkuisessa huoneessa.
- nuoriaikuinen
Itse petasin vuoteen kun asuin äidin kanssa, mutta muutimme 2 vuotta sitten erillimme ja nykyisin petaan petini ainoastaan juhla tilaisuuksien tullen, koska kahvi vieraita käy sillon tällöin eikä ole miestäkään huushollissa joten en koe tarvetta pedata petiä jollen pidä esim synttäri juhlia tms :)
- seonihanaa
Koska tykkään tunkea lakanan anukseen. Olisi ärsyttävää laittaaa lakana takaisin paikoilleen kun kuitenkin tulen käyttämään sitä myöhemmin
- hommm
vittuako yleistät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1261486Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1421304Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak109784Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja118750- 56657
- 50632
- 36568
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero144539- 6505
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt280489