eroon sossu tantoista

sanniilona

Nii eli sossut hyökkäs mun kimppuun iha yhtäkkiä ku joku oli sanonu et viiltelen no siitä tuli haloo ja nyt joudun ehkä huostaan joten jelppiä nyt HALUUN NIISTÄ EROON PLIIIIS OIKEEESTI NYT EROON NIISTÄ MÄ EN JAKSA voin kertoo enemmän JOS tulee vaastauksia:)

5

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oldie

Ota itseäsi niskasta kiinni, katso peiliin ja mieti rauhassa, että mikä on mennyt pieleen. Sen jälkeen voit jutella niistä asioista fiksusti niiden sossujen kanssa. Eiköhän se siitä.

Niin ja lopeta se typerä viiltely!

• 10-9

Esität vain oikein kilttiä ja nöyrää tyttöä. Otat kaikki utelut ja väitteet rauhallisesti ja nöyrästi.

Otat kaikki sossuämmien viisaat ja niin hyvää tarkoittavat neuvot ja määräykset oikein kiltisti ja nöyrästi vastaan. Olet oikein iloinen ja kiitollinen kun sait niin hyvää apua ja kaikki on niin paljon paremmin.

Älä osoita lainkaan uhmaa, vastarintaa, omaa järkeä, oikeuksiesi ja itsemääräämisoikeutesi puolustamista jne.

Jos viiltelet niin myönnä se mutta oikein kiltisti vähättelet ettei se ole mitään vakavaa vaan jotain ohi menevää lievää teinihuuhaata.

Jos et viiltele niin kerrot sen mutta oikein kiltisti ja nöyrästi.

Mitä enemmän taistelet sossuämmiä vastaan, sitä tiukemman otteen he ottavat.

• Viiltelijä

No toivon vaa ettei sossut hyökkää mun kimppuu ku viiltelen ja joo kaikki jotka ei tienny viiltely rauhottaa sua itteesi ja antaa mieli hyvän mut se sattuu/kirvelee mut jos se tuntuu sun mielest ihanalle ja tuntuu hyvällä nii sillo oot mielisairas kiitos heippa

• sannilona

No mä oon sit mielisairas

• sanniilona

Mut siis joo mä nyt kokeilen noita teijä neuvoi ja näi :) kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      210
      4871
    2. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      22
      4013
    3. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      227
      3773
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      131
      3058
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      158
      3024
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      63
      2942
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      16
      2611
    8. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      64
      2532
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      85
      2325
    10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2145
    Aihe