merenneidoksi muuttuminen*

merityttö

Miten voin muuttua aidoksi merenneidoksi ilman kuuallasta ja tälläisiä. Kotona tai järven rannassa. Uimahallikin käy. Tarvitsen apuanne.Onko helppoa tai hyvää tapaa. Kertokaa merenneidot tai merenneitojen ystävät. Rakastan teitä. ♥♥♥♥♥♥

13

5221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merityttö

Bliis vastatkaa. Mä rukoilen. Aamen on pakko saada tietää. Mä kuolen jos en saa tietää miten muututaan merenneidoksi

• Simahtanut

Toivottavasti englanninkieli ei haittaa.
        http://sims.wikia.com/wiki/Mermaid

PS. En usko uudelleensyntymiseen (edellisessä elämässä kyllä uskoin) - joten mielestäni ei kannata kiirehtiä sen kuolemisen kanssa. Jopa tämmöisenä ikäloppuna on vielä toisinaan varsin hauskaa. Hyviä pelihetkiä toivoo Simahtanut. :)

• TheSimmer

Merenneidoksi voi muuttua kahdella eri tavalla:
      1. Kehität simisi laitesukellus taitoa, jotta pääset sukeltamaan näihin sukelluspaikkoihin. Hyvällä tuurilla voit sukellusreissulla törmätä merenneitoon, jonka kanssa pitäisi ystävystyä. Kun olet merenneidon kanssa joko ystäviä tai parhaita ystäviä (en muista tarkalleen) niin kysy merenneidolta kalan osista ja hän antaa sinulle levää, jonka voit sitten syödä ja simisi muuttuu valoryöpyn jälkeen merenneidoksi.

2.toinen tapa on ostaa levä onnellisuuspisteillä (en taaskaan muista monta onnellisuuspistettä tarvittiin)

Toivottavasti tästä oli apua c:
      Merenneidoilla on tosiaan maalla suomuiset jalat joiden väriä voi muuttaa peilin avulla ;3

• Anonyymi

Mä synnyin merenneitona

• Sims3Merenneito

Löydät varmasti jos etit youtubesta; Sims 3 how to be a mermaid.. Tollee mä ainakin muutuin, ;) Siel on koko opastus, vaikkakin enkuks... ;D

• merenneidot

Merenneidot on satuolentoja joten et voi muuttua merenneidoksi
      '

• Simahtanut

"Merenneidot on satuolentoja joten et voi muuttua merenneidoksi"
      Yes, noin se kai menee. Toisaalta tää on Suomi 24:n The Sims-keskustelupalsta, joten mulle ainakin kaikki muodonmuutokset on ihan ok, ainakin niin kauan kuin ne löytyy myös pelistä. Jos täällä joku kertoo vaikka muuttuneensa merenneidoksi, alieniksi tai muumioksi, niin menee ihan olankohautuksella. :) Siinä on vain eläydytty oikein kunnolla ja kun moni pelaa vielä näköishahmoilla, niin eroa ei aina tehdä simin ja pelaajan välillä.

• Anonyymi

Sillee et ostaa sen uuden Island Living lisäosan ja kohtaa merenneidon tai sitten sillee et otat sieltä vaatteista merenneito asun

• Anonyymi

Mikä sun puhelinnumero on

• Anonyymi

Minä synnyin merenneitona en osaa auttaa

• Anonyymi

Mä rakastan sitä joka kertoo pliiiiis vastatkaa sit mä rakastan sitä joka kertoo🥹

• Anonyymi

Pliis miten ma voin muuttua merenneidosi kertokaa

• Anonyymi

Toimiiko toi oikeesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe