Miten voin muuttua aidoksi merenneidoksi ilman kuuallasta ja tälläisiä. Kotona tai järven rannassa. Uimahallikin käy. Tarvitsen apuanne.Onko helppoa tai hyvää tapaa. Kertokaa merenneidot tai merenneitojen ystävät. Rakastan teitä. ♥♥♥♥♥♥
merenneidoksi muuttuminen*
13
5221
Vastaukset
- merityttö
Bliis vastatkaa. Mä rukoilen. Aamen on pakko saada tietää. Mä kuolen jos en saa tietää miten muututaan merenneidoksi
- Simahtanut
Toivottavasti englanninkieli ei haittaa.
http://sims.wikia.com/wiki/Mermaid
PS. En usko uudelleensyntymiseen (edellisessä elämässä kyllä uskoin) - joten mielestäni ei kannata kiirehtiä sen kuolemisen kanssa. Jopa tämmöisenä ikäloppuna on vielä toisinaan varsin hauskaa. Hyviä pelihetkiä toivoo Simahtanut. :)
- TheSimmer
Merenneidoksi voi muuttua kahdella eri tavalla:
1. Kehität simisi laitesukellus taitoa, jotta pääset sukeltamaan näihin sukelluspaikkoihin. Hyvällä tuurilla voit sukellusreissulla törmätä merenneitoon, jonka kanssa pitäisi ystävystyä. Kun olet merenneidon kanssa joko ystäviä tai parhaita ystäviä (en muista tarkalleen) niin kysy merenneidolta kalan osista ja hän antaa sinulle levää, jonka voit sitten syödä ja simisi muuttuu valoryöpyn jälkeen merenneidoksi.
2.toinen tapa on ostaa levä onnellisuuspisteillä (en taaskaan muista monta onnellisuuspistettä tarvittiin)
Toivottavasti tästä oli apua c:
Merenneidoilla on tosiaan maalla suomuiset jalat joiden väriä voi muuttaa peilin avulla ;3- Anonyymi
Mä synnyin merenneitona
- Sims3Merenneito
Löydät varmasti jos etit youtubesta; Sims 3 how to be a mermaid.. Tollee mä ainakin muutuin, ;) Siel on koko opastus, vaikkakin enkuks... ;D
- merenneidot
Merenneidot on satuolentoja joten et voi muuttua merenneidoksi
' - Simahtanut
"Merenneidot on satuolentoja joten et voi muuttua merenneidoksi"
Yes, noin se kai menee. Toisaalta tää on Suomi 24:n The Sims-keskustelupalsta, joten mulle ainakin kaikki muodonmuutokset on ihan ok, ainakin niin kauan kuin ne löytyy myös pelistä. Jos täällä joku kertoo vaikka muuttuneensa merenneidoksi, alieniksi tai muumioksi, niin menee ihan olankohautuksella. :) Siinä on vain eläydytty oikein kunnolla ja kun moni pelaa vielä näköishahmoilla, niin eroa ei aina tehdä simin ja pelaajan välillä. - Anonyymi
Sillee et ostaa sen uuden Island Living lisäosan ja kohtaa merenneidon tai sitten sillee et otat sieltä vaatteista merenneito asun
- Anonyymi
Mikä sun puhelinnumero on
- Anonyymi
Minä synnyin merenneitona en osaa auttaa
- Anonyymi
Mä rakastan sitä joka kertoo pliiiiis vastatkaa sit mä rakastan sitä joka kertoo🥹
- Anonyymi
Pliis miten ma voin muuttua merenneidosi kertokaa
- Anonyymi
Toimiiko toi oikeesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569