merenneidoksi muuttuminen*

merityttö

Miten voin muuttua aidoksi merenneidoksi ilman kuuallasta ja tälläisiä. Kotona tai järven rannassa. Uimahallikin käy. Tarvitsen apuanne.Onko helppoa tai hyvää tapaa. Kertokaa merenneidot tai merenneitojen ystävät. Rakastan teitä. ♥♥♥♥♥♥

12

4477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merityttö

      Bliis vastatkaa. Mä rukoilen. Aamen on pakko saada tietää. Mä kuolen jos en saa tietää miten muututaan merenneidoksi

      • Simahtanut

        Toivottavasti englanninkieli ei haittaa.
        http://sims.wikia.com/wiki/Mermaid

        PS. En usko uudelleensyntymiseen (edellisessä elämässä kyllä uskoin) - joten mielestäni ei kannata kiirehtiä sen kuolemisen kanssa. Jopa tämmöisenä ikäloppuna on vielä toisinaan varsin hauskaa. Hyviä pelihetkiä toivoo Simahtanut. :)


    • TheSimmer

      Merenneidoksi voi muuttua kahdella eri tavalla:
      1. Kehität simisi laitesukellus taitoa, jotta pääset sukeltamaan näihin sukelluspaikkoihin. Hyvällä tuurilla voit sukellusreissulla törmätä merenneitoon, jonka kanssa pitäisi ystävystyä. Kun olet merenneidon kanssa joko ystäviä tai parhaita ystäviä (en muista tarkalleen) niin kysy merenneidolta kalan osista ja hän antaa sinulle levää, jonka voit sitten syödä ja simisi muuttuu valoryöpyn jälkeen merenneidoksi.

      2.toinen tapa on ostaa levä onnellisuuspisteillä (en taaskaan muista monta onnellisuuspistettä tarvittiin)

      Toivottavasti tästä oli apua c:
      Merenneidoilla on tosiaan maalla suomuiset jalat joiden väriä voi muuttaa peilin avulla ;3

      • Anonyymi

        Mä synnyin merenneitona


    • Sims3Merenneito

      Löydät varmasti jos etit youtubesta; Sims 3 how to be a mermaid.. Tollee mä ainakin muutuin, ;) Siel on koko opastus, vaikkakin enkuks... ;D

    • merenneidot

      Merenneidot on satuolentoja joten et voi muuttua merenneidoksi
      '

    • Simahtanut

      "Merenneidot on satuolentoja joten et voi muuttua merenneidoksi"
      Yes, noin se kai menee. Toisaalta tää on Suomi 24:n The Sims-keskustelupalsta, joten mulle ainakin kaikki muodonmuutokset on ihan ok, ainakin niin kauan kuin ne löytyy myös pelistä. Jos täällä joku kertoo vaikka muuttuneensa merenneidoksi, alieniksi tai muumioksi, niin menee ihan olankohautuksella. :) Siinä on vain eläydytty oikein kunnolla ja kun moni pelaa vielä näköishahmoilla, niin eroa ei aina tehdä simin ja pelaajan välillä.

    • Anonyymi

      Sillee et ostaa sen uuden Island Living lisäosan ja kohtaa merenneidon tai sitten sillee et otat sieltä vaatteista merenneito asun

    • Anonyymi

      Mikä sun puhelinnumero on

    • Anonyymi

      Minä synnyin merenneitona en osaa auttaa

    • Anonyymi

      Mä rakastan sitä joka kertoo pliiiiis vastatkaa sit mä rakastan sitä joka kertoo🥹

    • Anonyymi

      Pliis miten ma voin muuttua merenneidosi kertokaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe