Arkkitehtilinjalle Teho-Opistolta

Petrikoo

Moikka, onko täällä kellään kokemuksia taidealojen tai arkkitehtuurin valmennuskursseista? Itse haaveilen palavasti arkkitehdin ammatista, ja takana on vuosi tiukkaa itsenäistä treeniä pääsykokeisiin. Nyt viime hetkellä tuli sellainen olo, että pitäiskö sittenkin käydä vielä joku kurssi, ettei pääsykoepäivänä mee ihan hermoiluksi... Yritin etsiä kursseja pk-seudulta, ja löysin ainakin Teho-Opisto-nimisen paikan jossa olisi tarjolla finaalikurssi just ennen pääsykokeita. Kellään kokemuksia tästä tai muista alalle valmentavista kursseista?

6

2404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TehoMaria

Heippa! Itse näin lähes vuoden teholla käyneenä olen kokenut saaneeni kurssista todella suuren hyödyn ja voin hyvillä mielin mennä pääsykokeisiin parin viikon päästä. Opettajat on todella ammattitaitoisia ja mahtavia tyyppejä sekä kurssilta on tullut myös uusia kavereita. Todellakin kannatti investoida laadukkaaseen valmennukseen, kun on itse saanut niin paljon siitä!

• Samira15

I highly recommend this course to anyone who tries to get into an architecture or art school.
      I have taken a one-year maxi course and truly enjoyed the entire process during the year. Sini and her team consistently kept the team spirit up. The remarkable thing is that I didn't know much of the field (except some photography and art classes in school) and was admitted to one of the top 10 best architecture school in the world.

• TehoKaisa

Heippa! Minäkin suosittelen kurssia lämpimästi, itse olen midi kurssilla ja olen tykännyt todella paljon. Olen saanut kurssilta hyödyllistä tietoa pääsykokeista mitä en aiemmin tiennyt, ja olen saanut paljon varmuutta eri materiaalien käyttöön ja tehtävien toteutukseen. Huolimatta siitä pääsenkö nyt sisään kouluun vai en, voin ainakin sanoa että menen pääsykokeisiin hyvillä mielin :) Plus opettajat ovat olleet mahtavia ja kannustavia!

• Atso

Kurssista ollut paljon hyötä. Piirustustaito kehittynyt paljon! Kiitos ammatitaitoisen tiimin :)

• teho-ia

Moikka!! Itse olen ollut ennakko- ja tehokurssin, ja olen ehdottomasti myös menossa finaalikurssille!! ilman kurssia en varmastikkaan olisi päässyt ennakkotehtävistä läpi, ja olen muutenkin edennyt hurjaa vauhtia. Ammattitaitoiset opettajat osaavat selvästikkin asiansa, ja apua saa sähköpostitse aina tarvittaessa!! Kannattaa ehdottomasti tulla mukaan, et tule katumaan sitä!

• Anonyymi

Huhhuh. Nyt taitaa olla jonkun tahallaan tehtailema viestiketju. Häikäilemätöntä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      356
      4155
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      130
      3662
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2381
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      9
      2213
    5. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      149
      1854
    6. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1769
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1758
    8. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1389
    9. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1048
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      925
    Aihe