tuleeko tästä känniin?

jere192387447

Jos juo puolikkaan viina pullon 40%? Ja aiva hyvä viinapää mutta en ole ollut yli vuoteen juomassa joten..

11

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dbs

Älä hyvä lapsi juo mitään es:ää vahvempaa jos et edes pullon kokoo osaa mainita.

• alkuperääne

Ihan 16 vuotias olen. Pitääkö kaikesda olls nii Asiantuntia. Ja pullo on 0.50l . ja haluaisin tietää ja tosi turhauttavaa kun tulee tuollassia vastauksia.

• viinavesi

Heitä ykkösellä huivii nii varmaa pienet nousut saat.

• todde91

vitu junnu xDD viina on k-20 ja et sä sitä kestä!

• apinoitaoottekaikki

olkoon vaikka k-20 niin sitä ei kestä vaarikaan!

• Novittumoi

Vittu ku on ylimielisii noi jotkuu yli 18v. Ihan bythevitunway kyl muutkii voi juua ku jotkuu vitun 20v:t ja kyl muutkii ku tekii kestätte sen

• 18wee

No todellakin tulee. Juomaan ei kyllä kannata lähteä, jos ei tiedä omia rajojaan. Onko pakko aina vetää perseet? Pieni hiprakka on kivempi kun oksennella sitten jossain puskassa.

• Heipp

Eiköhän siitä ihan "hyvään" kuntoon pääse. Juotiin kerran kaverin kaa vodka pullo puoliksi, mutta tehtiin drinkkejä nii ei noussu niin nopeesti. Molemmat oltii siinä kunnossa, että vähän vinoon meni, mutta aamulla oli kuitenkin iha jees olo mutta sekin vaihtelee henkilöstä riippuen. En itse juo viinaa niin paljon,mutta joskus sitä tulee vedettyä vähän liikaa..... Ne illat ei oo mitään parhaimpia :D Terv. 16-vuotias tytteli

• yks01tyttövaan

Riippuu sun iäst itel kans Suht hyvä viinapää ja Kyl jonkiverran känniin tuli puolikkaast 40% mut Se oli viskii Nii en Oikeen muista kyseistä tapahtumaa selvästi

• drinker

kyllä siitä jonkinlainen humalatila tulee, mutta siihen vaikuttaa paino, toleranssi ja sukupuoli.

• oli1

Ai että meneekö... Aika varma olen, että paremmallakin viinapäällä jo jonkinlaiseen humalaan pääsee. Vähän huonomman viinapään kanssa sitä sitten ollaankin ulapalla kun puoli pullollista vedät. Kokemusta on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5753
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      13
      5175
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2449
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      166
      1820
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      80
      1813
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      36
      1509
    7. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1457
    8. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1395
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1234
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1205
    Aihe