Kuka hoitaa paletin siisteydestä? Mahtaako vessat olla vieläkin rempallaan? Nehän oli osittain rikki (ainakin naisten vessassa) jo muutama vuosi sitten, ovet rempallaan eikä paperia tarjolla, roskikset täynnä...
Entäs se muu huolto sitten, ilmastointi, yleinen siisteys sisällä ja ulkona...
Jos nämä Noposet hoitaa tämänkin puljun niin olisko aika palkata muita työntekijöitä, taitaa olla heillä liikaa tekemistä kun niin moni muu asia jää rempalleen.
Paletin siisteys
Hamstraus
5
639
Vastaukset
- kortsu30
On kyllä tosi surkeassa kunnossa miesten vessaan pitäs ainakin saada kondomiautomaatti.
- Anonyymi00002
Nyt on outo paskamysteeri ratkaistavaksi. Yön aikana puucee oli puoliksi tyhjennetty. Eli siis mihin sellainen määrä jäätynyttä paskaa voi kadota?
- Anonyymi00003
Varmaa hommia sille puucee etsivälle... vai mikä tarkastaja se nyt oli.
- Anonyymi00004
Paletissahan näitä ulostevälikohtauksia riittää. Sisällä että ulkona. Välillä vaikuttaa että koko rakennus on ulosteiden saartama.
- Anonyymi00005
No niin, hehtaariahteri teki sen taas. Keskellä kauppaa siltä lojahti taas savet housuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181