Olen nyt ensi vuonna menossa 7. luokalle ja menen Kaukovainion yläasteelle. Kaverit menee Kastellin- ja Maikkulan yläkouluun. Ensin mulle ilmoitettiin, että mun pitää mennä Maikkulaan, mutta nyt tuli vasta soitto, että pitää mennä Kaukovainiolle....
Oisko mitään tapaa miten pääsisin Kastelliin? :/
Asun siis Kastellin ja Kaukovainion rajalla!
Kaveri pääsi Kastelliin, vaikka asuu Maikkulan puolella, ei lähelläkään Kastellin rajaa! :(
Eri kouluun kavereiden kanssa
jErSweg
2
339
Vastaukset
- soittoavaa
Soitto kouluun ja selittää asian. Itse tekisin niin.
Muista että vanhoihin kavereihin voi silti pitää yhteyttä vaikkette samassa koulussa ole, itse olen onnellisempi ja pystyn keskittymään paremmin opiskeluun kun ei ole kavereita samalla luokalla (amiksessa olen), toki on niitä koulukavereita joiden kaa tulee höpistyä mutta aivan eri asia kuin kaveri. Älä lannistu jos koulun vaihto ei onnistu. Se voi olla jopa hyväksi lisäksi, uusia kavereita saa jos vain itse haluaa tutustua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja2275541NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1335095Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku284888Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1282163- 4041827
Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova451720HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a901687Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann151654- 931372
Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3811327