Minulla on kolumbus.fi sähköposti, puhelin on lumia535, liittymä sonera.
kaikkia vaihtoehtoja puhelimen asetuksiin on kokeiltu mutta millään ei olla saatu ladattua kolumbus.fi sähköpostia lumia 535 puhelimeen jossa on soneran liittymä.
Ihmeellistä on se että elisan liikkeestä kysytäessä ei niitten näytöltä löydy edes omaani kolumbus.fi tiliä.
Asia ei mulle ole maailmanloppu mutta olishan se kiva ladata jos onnistuis.
Soneran liittymään elisan kolumbus.fi sähköposti.
3
114
Vastaukset
Miksi käytät tällaista sähköpostia? Nämä operaattorien postit eivät ole koskaan toimineet hyvin puhelimessa ja niistä kannattaa hankkiutua eroon.
Koska noin 10 vuotta sitten se luotiin kun sain ensimmäisen tietokoneeni, ja alkuajoilta sinne tuli 2-300 osoitetta ja nyt niitä on enemmänkin.
En viitsisi ruveta ilmoittamaan edes osallekkaan uutta sähköposti osoiteta, joita minulla on nykyisin käytössä eri tilanteisiin useampikin ja ne olen saanut ladattua puhelimeeni.
Nyt olen kyllä nyt alkanut vaihtamaan s-osoitetta kun se tulee eteen.
- Se_vanha_seniili_ukko
Kysymys vanhan ketjuun: Kuinka saan ikivanhan Soneraliittymän postilaatikosta(@pp1.inet.fi) siirrettyä kaiken johonkin varastoon/omille kiintolevyilleni, josta voin lueskella vanhoja juttuja. OK, ok... siis vanhana tyhmänä fossiilina olen varastoinut postilaatikkoon kaikenlaista ja käytän siis postilootaani arkistona. Arkipäivä tulee eteen, kun lopetan Soneran yhteyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721832Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2741528Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741504Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461487- 871341
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3981293Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3471253Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3821238- 1281195