Minulla on kolumbus.fi sähköposti, puhelin on lumia535, liittymä sonera.
kaikkia vaihtoehtoja puhelimen asetuksiin on kokeiltu mutta millään ei olla saatu ladattua kolumbus.fi sähköpostia lumia 535 puhelimeen jossa on soneran liittymä.
Ihmeellistä on se että elisan liikkeestä kysytäessä ei niitten näytöltä löydy edes omaani kolumbus.fi tiliä.
Asia ei mulle ole maailmanloppu mutta olishan se kiva ladata jos onnistuis.
Soneran liittymään elisan kolumbus.fi sähköposti.
3
170
Vastaukset
Miksi käytät tällaista sähköpostia? Nämä operaattorien postit eivät ole koskaan toimineet hyvin puhelimessa ja niistä kannattaa hankkiutua eroon.
Koska noin 10 vuotta sitten se luotiin kun sain ensimmäisen tietokoneeni, ja alkuajoilta sinne tuli 2-300 osoitetta ja nyt niitä on enemmänkin.
En viitsisi ruveta ilmoittamaan edes osallekkaan uutta sähköposti osoiteta, joita minulla on nykyisin käytössä eri tilanteisiin useampikin ja ne olen saanut ladattua puhelimeeni.
Nyt olen kyllä nyt alkanut vaihtamaan s-osoitetta kun se tulee eteen.
- Se_vanha_seniili_ukko
Kysymys vanhan ketjuun: Kuinka saan ikivanhan Soneraliittymän postilaatikosta(@pp1.inet.fi) siirrettyä kaiken johonkin varastoon/omille kiintolevyilleni, josta voin lueskella vanhoja juttuja. OK, ok... siis vanhana tyhmänä fossiilina olen varastoinut postilaatikkoon kaikenlaista ja käytän siis postilootaani arkistona. Arkipäivä tulee eteen, kun lopetan Soneran yhteyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214608Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103264Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403127IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462519Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571113- 791099
- 561082
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966