Minulla on kolumbus.fi sähköposti, puhelin on lumia535, liittymä sonera.
kaikkia vaihtoehtoja puhelimen asetuksiin on kokeiltu mutta millään ei olla saatu ladattua kolumbus.fi sähköpostia lumia 535 puhelimeen jossa on soneran liittymä.
Ihmeellistä on se että elisan liikkeestä kysytäessä ei niitten näytöltä löydy edes omaani kolumbus.fi tiliä.
Asia ei mulle ole maailmanloppu mutta olishan se kiva ladata jos onnistuis.
Soneran liittymään elisan kolumbus.fi sähköposti.
3
110
Vastaukset
Miksi käytät tällaista sähköpostia? Nämä operaattorien postit eivät ole koskaan toimineet hyvin puhelimessa ja niistä kannattaa hankkiutua eroon.
Koska noin 10 vuotta sitten se luotiin kun sain ensimmäisen tietokoneeni, ja alkuajoilta sinne tuli 2-300 osoitetta ja nyt niitä on enemmänkin.
En viitsisi ruveta ilmoittamaan edes osallekkaan uutta sähköposti osoiteta, joita minulla on nykyisin käytössä eri tilanteisiin useampikin ja ne olen saanut ladattua puhelimeeni.
Nyt olen kyllä nyt alkanut vaihtamaan s-osoitetta kun se tulee eteen.
- Se_vanha_seniili_ukko
Kysymys vanhan ketjuun: Kuinka saan ikivanhan Soneraliittymän postilaatikosta(@pp1.inet.fi) siirrettyä kaiken johonkin varastoon/omille kiintolevyilleni, josta voin lueskella vanhoja juttuja. OK, ok... siis vanhana tyhmänä fossiilina olen varastoinut postilaatikkoon kaikenlaista ja käytän siis postilootaani arkistona. Arkipäivä tulee eteen, kun lopetan Soneran yhteyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282035Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571289Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804