Minulla on kolumbus.fi sähköposti, puhelin on lumia535, liittymä sonera.
kaikkia vaihtoehtoja puhelimen asetuksiin on kokeiltu mutta millään ei olla saatu ladattua kolumbus.fi sähköpostia lumia 535 puhelimeen jossa on soneran liittymä.
Ihmeellistä on se että elisan liikkeestä kysytäessä ei niitten näytöltä löydy edes omaani kolumbus.fi tiliä.
Asia ei mulle ole maailmanloppu mutta olishan se kiva ladata jos onnistuis.
Soneran liittymään elisan kolumbus.fi sähköposti.
3
175
Vastaukset
Miksi käytät tällaista sähköpostia? Nämä operaattorien postit eivät ole koskaan toimineet hyvin puhelimessa ja niistä kannattaa hankkiutua eroon.
Koska noin 10 vuotta sitten se luotiin kun sain ensimmäisen tietokoneeni, ja alkuajoilta sinne tuli 2-300 osoitetta ja nyt niitä on enemmänkin.
En viitsisi ruveta ilmoittamaan edes osallekkaan uutta sähköposti osoiteta, joita minulla on nykyisin käytössä eri tilanteisiin useampikin ja ne olen saanut ladattua puhelimeeni.
Nyt olen kyllä nyt alkanut vaihtamaan s-osoitetta kun se tulee eteen.
- Se_vanha_seniili_ukko
Kysymys vanhan ketjuun: Kuinka saan ikivanhan Soneraliittymän postilaatikosta(@pp1.inet.fi) siirrettyä kaiken johonkin varastoon/omille kiintolevyilleni, josta voin lueskella vanhoja juttuja. OK, ok... siis vanhana tyhmänä fossiilina olen varastoinut postilaatikkoon kaikenlaista ja käytän siis postilootaani arkistona. Arkipäivä tulee eteen, kun lopetan Soneran yhteyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881813
- 56990
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/90981- 9945
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html200914IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56879Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58843Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.173779Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41760Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.79756