Soneran liittymään elisan kolumbus.fi sähköposti.

Minulla on kolumbus.fi sähköposti, puhelin on lumia535, liittymä sonera.
kaikkia vaihtoehtoja puhelimen asetuksiin on kokeiltu mutta millään ei olla saatu ladattua kolumbus.fi sähköpostia lumia 535 puhelimeen jossa on soneran liittymä.
Ihmeellistä on se että elisan liikkeestä kysytäessä ei niitten näytöltä löydy edes omaani kolumbus.fi tiliä.
Asia ei mulle ole maailmanloppu mutta olishan se kiva ladata jos onnistuis.

3

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi käytät tällaista sähköpostia? Nämä operaattorien postit eivät ole koskaan toimineet hyvin puhelimessa ja niistä kannattaa hankkiutua eroon.

• Koska noin 10 vuotta sitten se luotiin kun sain ensimmäisen tietokoneeni, ja alkuajoilta sinne tuli 2-300 osoitetta ja nyt niitä on enemmänkin.
        En viitsisi ruveta ilmoittamaan edes osallekkaan uutta sähköposti osoiteta, joita minulla on nykyisin käytössä eri tilanteisiin useampikin ja ne olen saanut ladattua puhelimeeni.
        Nyt olen kyllä nyt alkanut vaihtamaan s-osoitetta kun se tulee eteen.

• Se_vanha_seniili_ukko

Kysymys vanhan ketjuun: Kuinka saan ikivanhan Soneraliittymän postilaatikosta(@pp1.inet.fi) siirrettyä kaiken johonkin varastoon/omille kiintolevyilleni, josta voin lueskella vanhoja juttuja. OK, ok... siis vanhana tyhmänä fossiilina olen varastoinut postilaatikkoon kaikenlaista ja käytän siis postilootaani arkistona. Arkipäivä tulee eteen, kun lopetan Soneran yhteyden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      88
      1813
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      56
      990
    3. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      90
      981
    4. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      9
      945
    5. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      200
      914
    6. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      879
    7. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      843
    8. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      779
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      760
    10. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      79
      756
    Aihe