Taikurithan eivät yleisesti ottaen kerro salaisuuksiaan, ja he kiistävät että he kykenisivät yliluonnolliseen. Olen kuitenkin sitä mieltä, että ns. oikeaa taikuutta harjoittavat miestaikurit tosiasiassa käyttävät sellaisia menetelmiä (psykokinesiasta lähtien), jotka meidän filosofian mukaan ovat yliluonnollisia, mutta taikurit taas katsovat niiden olevan normaaleja - "mikään ei ole mahdotonta", heidän mielestään normaaleja voimia. Voin kertoa omana kokemuksena että ollessani "assistenttina" vaihdokkuustempussa itse taikuri lukittiin lasiseen arkkuun ja minun tehtävä oli heilutella viittaa arkun päällä. Yhtäkkiä henkeni salpaantui ja enne kuin tajusinkaan, olinkin yhtäkkiä itse arkun sisälle lukittuna. Tapahtumaan liittyi muistamattomuutta ja tuntemuksia aineettomuudesta. Youtubesta löytyvillä "demon magicians" videoilla kerrotaan mm. että demonistisille henkivalloille on ominaista että niiden vaikutuksen alaisena ollut ei-palvelija/isäntä kokee muistimenetystä.
Toinen selkeä merkki meidän nakökulmasta yliluonnollisesta toiminnasta on ajatustenluku, kuolleisiin yhteydenotto (esim. lukitussa rasiassa olevaan paperiin ilmestyy kuolleen ihmisen tervehdys tämän ystävälle) ja esineiden liikuttelu ilman fyysistä kontaktia. Minulla on ollut mukana EMF-mittari tällaisissa näytöksissä ja jokaisella hetkellä kun tuollaisia temppuja on tehty on se hälyttänyt selittämättömän korkeita lukemia sähkömagneettisten kenttien aktiivisuudessa. Yleisesti tiedetty asia on että piikit EMF:ssä viittaavat henkivaltojen läsnäoloon tai aktiivisuuten psykokineettisissä voimissa.
Halusin tuoda omat kokemukseni julki tästä järjestelmällisesti vaietusta asiasta, jonka filosofiaa ja määrittelykysymystä tavan pulliaiset eivät aina tahdo mieltää. Nämä demonien avulla käytetyt taikavoimat ovat taikurin käytettävissä jatkuvasti, ilman että tämän tarvitsisi niitä joka kerta erikseen pyytää. Ylläpitoon toki vaaditaan saatanallisia rituaaleja uhrauksineen, ja tästä esimerkkinä olkoon mm. David Copperfieldin pikkusormi. Hän menetti sen myydessään sielunsa itse Saatanalle.
Taikurit eivät kerro salaisuuksiaan
5
192
Vastaukset
- yksjukkis
Ota lääkettä
- Taikuri13
Olen itse taikuri. Ymmärrän miltä susta tuntuu. Tiedän lähes jokaiseen temppuun tekotavan, ja vakuutan että yli luonnollisuutta EI ole. EMFit ovat epäluotettavia ja perustuvat sähkömagnetismiin.
Lähetä kysymyksiä!
[email protected] - gfdfgdfgdfgf
>>Voin kertoa omana kokemuksena että ollessani "assistenttina" vaihdokkuustempussa itse taikuri lukittiin lasiseen arkkuun ja minun tehtävä oli heilutella viittaa arkun päällä. Yhtäkkiä henkeni salpaantui ja enne kuin tajusinkaan, olinkin yhtäkkiä itse arkun sisälle lukittuna. Tapahtumaan liittyi muistamattomuutta ja tuntemuksia aineettomuudesta. Youtubesta löytyvillä "demon magicians" videoilla kerrotaan mm. että demonistisille henkivalloille on ominaista että niiden vaikutuksen alaisena ollut ei-palvelija/isäntä kokee muistimenetystä<<
Erittäin mielenkiintoista. Katselin juuri eilen tuota "Demon magicians" ohjelmaa ja kyllä jotkut temput kieltämättä vaikuttavat yliluonnollisilta. Demoneiden sijaan kyse voi kuitenkin olla Valon puolen henkiolennoistakin, jotka syystä tai toisesta auttavat joitakin henkilöitä taikuudessa.
Olet siis itse kokenut tuon mistä kerrot? - Heioot
Friikki
- Taikuri_itsekin
Tuo vaikuttaa yliluonnolliselta, mutta sitä se ei ole. Taikurit ovat niin taivavia, että he saavat luotua vaikutelman yliluonnolliauudesta. Ja koska he eivät paljasta salaisuuksiaan, edes apureille, he yrittävät saada assistenteillekin olon yliluonnollisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262545- 1411893
- 661797
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351453KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.561386Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771249- 1171184
Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet551129Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591112Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571107