Taikurit eivät kerro salaisuuksiaan

totuus666

Taikurithan eivät yleisesti ottaen kerro salaisuuksiaan, ja he kiistävät että he kykenisivät yliluonnolliseen. Olen kuitenkin sitä mieltä, että ns. oikeaa taikuutta harjoittavat miestaikurit tosiasiassa käyttävät sellaisia menetelmiä (psykokinesiasta lähtien), jotka meidän filosofian mukaan ovat yliluonnollisia, mutta taikurit taas katsovat niiden olevan normaaleja - "mikään ei ole mahdotonta", heidän mielestään normaaleja voimia. Voin kertoa omana kokemuksena että ollessani "assistenttina" vaihdokkuustempussa itse taikuri lukittiin lasiseen arkkuun ja minun tehtävä oli heilutella viittaa arkun päällä. Yhtäkkiä henkeni salpaantui ja enne kuin tajusinkaan, olinkin yhtäkkiä itse arkun sisälle lukittuna. Tapahtumaan liittyi muistamattomuutta ja tuntemuksia aineettomuudesta. Youtubesta löytyvillä "demon magicians" videoilla kerrotaan mm. että demonistisille henkivalloille on ominaista että niiden vaikutuksen alaisena ollut ei-palvelija/isäntä kokee muistimenetystä.

Toinen selkeä merkki meidän nakökulmasta yliluonnollisesta toiminnasta on ajatustenluku, kuolleisiin yhteydenotto (esim. lukitussa rasiassa olevaan paperiin ilmestyy kuolleen ihmisen tervehdys tämän ystävälle) ja esineiden liikuttelu ilman fyysistä kontaktia. Minulla on ollut mukana EMF-mittari tällaisissa näytöksissä ja jokaisella hetkellä kun tuollaisia temppuja on tehty on se hälyttänyt selittämättömän korkeita lukemia sähkömagneettisten kenttien aktiivisuudessa. Yleisesti tiedetty asia on että piikit EMF:ssä viittaavat henkivaltojen läsnäoloon tai aktiivisuuten psykokineettisissä voimissa.

Halusin tuoda omat kokemukseni julki tästä järjestelmällisesti vaietusta asiasta, jonka filosofiaa ja määrittelykysymystä tavan pulliaiset eivät aina tahdo mieltää. Nämä demonien avulla käytetyt taikavoimat ovat taikurin käytettävissä jatkuvasti, ilman että tämän tarvitsisi niitä joka kerta erikseen pyytää. Ylläpitoon toki vaaditaan saatanallisia rituaaleja uhrauksineen, ja tästä esimerkkinä olkoon mm. David Copperfieldin pikkusormi. Hän menetti sen myydessään sielunsa itse Saatanalle.

5

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksjukkis

      Ota lääkettä

    • Taikuri13

      Olen itse taikuri. Ymmärrän miltä susta tuntuu. Tiedän lähes jokaiseen temppuun tekotavan, ja vakuutan että yli luonnollisuutta EI ole. EMFit ovat epäluotettavia ja perustuvat sähkömagnetismiin.

      Lähetä kysymyksiä!

      [email protected]

    • gfdfgdfgdfgf

      >>Voin kertoa omana kokemuksena että ollessani "assistenttina" vaihdokkuustempussa itse taikuri lukittiin lasiseen arkkuun ja minun tehtävä oli heilutella viittaa arkun päällä. Yhtäkkiä henkeni salpaantui ja enne kuin tajusinkaan, olinkin yhtäkkiä itse arkun sisälle lukittuna. Tapahtumaan liittyi muistamattomuutta ja tuntemuksia aineettomuudesta. Youtubesta löytyvillä "demon magicians" videoilla kerrotaan mm. että demonistisille henkivalloille on ominaista että niiden vaikutuksen alaisena ollut ei-palvelija/isäntä kokee muistimenetystä<<

      Erittäin mielenkiintoista. Katselin juuri eilen tuota "Demon magicians" ohjelmaa ja kyllä jotkut temput kieltämättä vaikuttavat yliluonnollisilta. Demoneiden sijaan kyse voi kuitenkin olla Valon puolen henkiolennoistakin, jotka syystä tai toisesta auttavat joitakin henkilöitä taikuudessa.

      Olet siis itse kokenut tuon mistä kerrot?

    • Heioot

      Friikki

    • Taikuri_itsekin

      Tuo vaikuttaa yliluonnolliselta, mutta sitä se ei ole. Taikurit ovat niin taivavia, että he saavat luotua vaikutelman yliluonnolliauudesta. Ja koska he eivät paljasta salaisuuksiaan, edes apureille, he yrittävät saada assistenteillekin olon yliluonnollisuudesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe