Taikurit eivät kerro salaisuuksiaan

totuus666

Taikurithan eivät yleisesti ottaen kerro salaisuuksiaan, ja he kiistävät että he kykenisivät yliluonnolliseen. Olen kuitenkin sitä mieltä, että ns. oikeaa taikuutta harjoittavat miestaikurit tosiasiassa käyttävät sellaisia menetelmiä (psykokinesiasta lähtien), jotka meidän filosofian mukaan ovat yliluonnollisia, mutta taikurit taas katsovat niiden olevan normaaleja - "mikään ei ole mahdotonta", heidän mielestään normaaleja voimia. Voin kertoa omana kokemuksena että ollessani "assistenttina" vaihdokkuustempussa itse taikuri lukittiin lasiseen arkkuun ja minun tehtävä oli heilutella viittaa arkun päällä. Yhtäkkiä henkeni salpaantui ja enne kuin tajusinkaan, olinkin yhtäkkiä itse arkun sisälle lukittuna. Tapahtumaan liittyi muistamattomuutta ja tuntemuksia aineettomuudesta. Youtubesta löytyvillä "demon magicians" videoilla kerrotaan mm. että demonistisille henkivalloille on ominaista että niiden vaikutuksen alaisena ollut ei-palvelija/isäntä kokee muistimenetystä.

Toinen selkeä merkki meidän nakökulmasta yliluonnollisesta toiminnasta on ajatustenluku, kuolleisiin yhteydenotto (esim. lukitussa rasiassa olevaan paperiin ilmestyy kuolleen ihmisen tervehdys tämän ystävälle) ja esineiden liikuttelu ilman fyysistä kontaktia. Minulla on ollut mukana EMF-mittari tällaisissa näytöksissä ja jokaisella hetkellä kun tuollaisia temppuja on tehty on se hälyttänyt selittämättömän korkeita lukemia sähkömagneettisten kenttien aktiivisuudessa. Yleisesti tiedetty asia on että piikit EMF:ssä viittaavat henkivaltojen läsnäoloon tai aktiivisuuten psykokineettisissä voimissa.

Halusin tuoda omat kokemukseni julki tästä järjestelmällisesti vaietusta asiasta, jonka filosofiaa ja määrittelykysymystä tavan pulliaiset eivät aina tahdo mieltää. Nämä demonien avulla käytetyt taikavoimat ovat taikurin käytettävissä jatkuvasti, ilman että tämän tarvitsisi niitä joka kerta erikseen pyytää. Ylläpitoon toki vaaditaan saatanallisia rituaaleja uhrauksineen, ja tästä esimerkkinä olkoon mm. David Copperfieldin pikkusormi. Hän menetti sen myydessään sielunsa itse Saatanalle.

5

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksjukkis

Ota lääkettä

• Taikuri13

Olen itse taikuri. Ymmärrän miltä susta tuntuu. Tiedän lähes jokaiseen temppuun tekotavan, ja vakuutan että yli luonnollisuutta EI ole. EMFit ovat epäluotettavia ja perustuvat sähkömagnetismiin.

Lähetä kysymyksiä!

[email protected]

• gfdfgdfgdfgf

>>Voin kertoa omana kokemuksena että ollessani "assistenttina" vaihdokkuustempussa itse taikuri lukittiin lasiseen arkkuun ja minun tehtävä oli heilutella viittaa arkun päällä. Yhtäkkiä henkeni salpaantui ja enne kuin tajusinkaan, olinkin yhtäkkiä itse arkun sisälle lukittuna. Tapahtumaan liittyi muistamattomuutta ja tuntemuksia aineettomuudesta. Youtubesta löytyvillä "demon magicians" videoilla kerrotaan mm. että demonistisille henkivalloille on ominaista että niiden vaikutuksen alaisena ollut ei-palvelija/isäntä kokee muistimenetystä<<

Erittäin mielenkiintoista. Katselin juuri eilen tuota "Demon magicians" ohjelmaa ja kyllä jotkut temput kieltämättä vaikuttavat yliluonnollisilta. Demoneiden sijaan kyse voi kuitenkin olla Valon puolen henkiolennoistakin, jotka syystä tai toisesta auttavat joitakin henkilöitä taikuudessa.

Olet siis itse kokenut tuon mistä kerrot?

• Heioot

Friikki

• Taikuri_itsekin

Tuo vaikuttaa yliluonnolliselta, mutta sitä se ei ole. Taikurit ovat niin taivavia, että he saavat luotua vaikutelman yliluonnolliauudesta. Ja koska he eivät paljasta salaisuuksiaan, edes apureille, he yrittävät saada assistenteillekin olon yliluonnollisuudesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe