Nyt Suomessa ihmisiä kuolee vähän enemän kuin syntyy. Se on hyvä. Vielä turhat riskiraskaudet ja -synnytykset pois eli 12/32 -sääntö lakiin, niin hyvä tulee. En väitä etteikö alle 12/32 -ihmiset ei olisi hyviä vanhempia, niin ne kertoo ainakin, mutta kun eivät ole onnellisia.
Vielä tarkkuutta ehkäisyyn ja harkintaa perheenperustamiseen, niin kyllä se tästä.
Kampanjointi on kannattanut.
SYNTYVYYS ON ONNEKSI LASKENUT
10
91
Vastaukset
- Hyvä-hyvä
Kusipäiden syntyvyys kun vielä saataisiin nolliin, niin 80% laskisi syntyvyys lisää. Sitten motivoitaiaisiin viisaat lisääntymään lapsettomuuden sijaan, niin Suomi saataisiin nousuun!
- hahahhahha
Mistä sinä tiedät kenenkään onnellisuutta. Ja miksi toisten onnellisuus sinulle kuuluu.
Kusipäiden lisääntymisestä AP tietääkin paljon :)- Keskustelija--
Kyllä minä tiedän.
Vituttaako se, kun kulissisi kusevat? Sinun onnellisuuteen et usko edes itse. - nonorauhoituhan
Keskustelija-- kirjoitti:
Kyllä minä tiedän.
Vituttaako se, kun kulissisi kusevat? Sinun onnellisuuteen et usko edes itse.Minä olen onnellinen. Entä sinä?
- Keskustelija--
nonorauhoituhan kirjoitti:
Minä olen onnellinen. Entä sinä?
Olen onnellinen, sinä et. Toisaalta olet tuohon kaaokseen kasvanut jo monessa sukupolvessa, niin ethän sinä tajua.
- seliseliseli
Keskustelija-- kirjoitti:
Olen onnellinen, sinä et. Toisaalta olet tuohon kaaokseen kasvanut jo monessa sukupolvessa, niin ethän sinä tajua.
Sinä vain väittät olevasi onnellinen. Totuushan on, että vaimosi jätti sinut ja lapsesi on siirretty parempaan perheeseen. Kirjoituksesi on pelkkää egoboostausta, jota teet päteäksesi. Olet niin riippuvainen toisten mielipiteistä. Hyvin tyypillistä kaltaisellesi yksinkertaiselle luuserille :)
- Olet-harhainen
seliseliseli kirjoitti:
Sinä vain väittät olevasi onnellinen. Totuushan on, että vaimosi jätti sinut ja lapsesi on siirretty parempaan perheeseen. Kirjoituksesi on pelkkää egoboostausta, jota teet päteäksesi. Olet niin riippuvainen toisten mielipiteistä. Hyvin tyypillistä kaltaisellesi yksinkertaiselle luuserille :)
Vedähän hullu aamulääkkees naamaan.
- voisuapienikalua
Olet-harhainen kirjoitti:
Vedähän hullu aamulääkkees naamaan.
Etkö ole itse hoksannut miten alkeellisia loukkauksesi ovat? Ei tainnut olla kovin kummoista opetusta siellä heinätorilla...
- Geensitöhuonenee
Eipä tuosta syntyvyyden laskusta paljonkaan apua ole, kun ne joiden ei pitäisi lainkaan lisääntyä, aloittavat lisääntymisen nuorena, tekevät suurperheen, eroavat ja jatkavat lisääntymistä, eroavat ja taas lisääntyvät.
- Vhvbbcx
On siitä de hyöty, että on vähempi suita ruokittavana. Kohta leikkaavat etuudet, niin tyhmät saattavat vähentää lisääntymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2512469puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo292108Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2481531Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561515- 611371
- 741210
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431065- 681059
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3151043Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel361011