SYNTYVYYS ON ONNEKSI LASKENUT

12_32

Nyt Suomessa ihmisiä kuolee vähän enemän kuin syntyy. Se on hyvä. Vielä turhat riskiraskaudet ja -synnytykset pois eli 12/32 -sääntö lakiin, niin hyvä tulee. En väitä etteikö alle 12/32 -ihmiset ei olisi hyviä vanhempia, niin ne kertoo ainakin, mutta kun eivät ole onnellisia.

Vielä tarkkuutta ehkäisyyn ja harkintaa perheenperustamiseen, niin kyllä se tästä.

Kampanjointi on kannattanut.

10

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä-hyvä

Kusipäiden syntyvyys kun vielä saataisiin nolliin, niin 80% laskisi syntyvyys lisää. Sitten motivoitaiaisiin viisaat lisääntymään lapsettomuuden sijaan, niin Suomi saataisiin nousuun!

• hahahhahha

Mistä sinä tiedät kenenkään onnellisuutta. Ja miksi toisten onnellisuus sinulle kuuluu.

Kusipäiden lisääntymisestä AP tietääkin paljon :)

• Keskustelija--

Kyllä minä tiedän.

Vituttaako se, kun kulissisi kusevat? Sinun onnellisuuteen et usko edes itse.

• nonorauhoituhan
        Keskustelija-- kirjoitti:

Kyllä minä tiedän.

Vituttaako se, kun kulissisi kusevat? Sinun onnellisuuteen et usko edes itse.

Minä olen onnellinen. Entä sinä?

• Keskustelija--
        nonorauhoituhan kirjoitti:

Minä olen onnellinen. Entä sinä?

Olen onnellinen, sinä et. Toisaalta olet tuohon kaaokseen kasvanut jo monessa sukupolvessa, niin ethän sinä tajua.

• seliseliseli
        Keskustelija-- kirjoitti:

Olen onnellinen, sinä et. Toisaalta olet tuohon kaaokseen kasvanut jo monessa sukupolvessa, niin ethän sinä tajua.

Sinä vain väittät olevasi onnellinen. Totuushan on, että vaimosi jätti sinut ja lapsesi on siirretty parempaan perheeseen. Kirjoituksesi on pelkkää egoboostausta, jota teet päteäksesi. Olet niin riippuvainen toisten mielipiteistä. Hyvin tyypillistä kaltaisellesi yksinkertaiselle luuserille :)

• Olet-harhainen
        seliseliseli kirjoitti:

Sinä vain väittät olevasi onnellinen. Totuushan on, että vaimosi jätti sinut ja lapsesi on siirretty parempaan perheeseen. Kirjoituksesi on pelkkää egoboostausta, jota teet päteäksesi. Olet niin riippuvainen toisten mielipiteistä. Hyvin tyypillistä kaltaisellesi yksinkertaiselle luuserille :)

Vedähän hullu aamulääkkees naamaan.

• voisuapienikalua
        Olet-harhainen kirjoitti:

Vedähän hullu aamulääkkees naamaan.

Etkö ole itse hoksannut miten alkeellisia loukkauksesi ovat? Ei tainnut olla kovin kummoista opetusta siellä heinätorilla...

• Geensitöhuonenee

Eipä tuosta syntyvyyden laskusta paljonkaan apua ole, kun ne joiden ei pitäisi lainkaan lisääntyä, aloittavat lisääntymisen nuorena, tekevät suurperheen, eroavat ja jatkavat lisääntymistä, eroavat ja taas lisääntyvät.

• Vhvbbcx

On siitä de hyöty, että on vähempi suita ruokittavana. Kohta leikkaavat etuudet, niin tyhmät saattavat vähentää lisääntymistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      65
      5726
    2. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      8
      3716
    3. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      109
      3607
    4. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      57
      3458
    5. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      55
      2875
    6. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      94
      2685
    7. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      73
      2548
    8. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      19
      2482
    9. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      87
      1985
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      342
      1924
    Aihe