Hei olen 42 perheellinen ja naimisissa oleva nainen en kaipaa mitään seksi seuraa olen onnellisesti naimisissa oleva nais ihminen. Kaipaa ajatusten vaihtoa ja uusia ystäviä. Asun Lapinlhdella kuopion läänissä.Ystävät ovat kaikonneet lasten syntymien myötä ja naimisiin mennessäni. Kirjoitelkaa rohkeasti olitpa mies tai nainen sukupuolella eikä iällä ole väliä. Sähköposti [email protected]
ystäviä vailla
6
119
Vastaukset
- jani...7
Hei,
Osoitteesi ei toimi....yritin laittaa mailia...- naineeen
kyllä pitäisi toimia, postilaatikko on tyhjä!
- naineeen
Laita osoitteesi tähän niin mie laitan sinulle
- jan...78
korpela78 ja gmail siihen voit pistää mailia...kerron siinä enemmän itsestäni :)
- simontampletin
Kyllähän ne kaverit jää naimisiin mennessä, kun itse naimisiin menevä jättää kaiken yhteydenpidon kavereihinsa.... Sitä se ystävyys on... se on helppo sanoa toiselle, että kaveruus ja ystävyys ei katoa minnekkään seukkaamisen vuoksi,mutta kuitenkin pissi nousee päähän... ei kaikkea selitetä sillä, että tulee uutta tekemistä.....Joka kolmas avioliitto päättyy kuitekin eroon ja eron jälkeen niiden vanhojen kavereiden takaisin saaminen on aika duuni. Itse ainakaan en usko jos joku ns. entinen kaveri sanoo jotain.
Sit toinen asia. Täällä kuvitellaan että kirjeystävyys on helppoa. Heitetään osoite ja saadaan muutama vastaus. Kirjoitetaan pari vastausta takaisin ja se on siinä.... Mikään muu keskustelun aihe ei käy kuin se mitä mieltä ollaan säästä. Te olette oikeita pyhimyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063158Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2401987Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611909- 1361859
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611175
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 681007