Hei olen 42 perheellinen ja naimisissa oleva nainen en kaipaa mitään seksi seuraa olen onnellisesti naimisissa oleva nais ihminen. Kaipaa ajatusten vaihtoa ja uusia ystäviä. Asun Lapinlhdella kuopion läänissä.Ystävät ovat kaikonneet lasten syntymien myötä ja naimisiin mennessäni. Kirjoitelkaa rohkeasti olitpa mies tai nainen sukupuolella eikä iällä ole väliä. Sähköposti [email protected]
ystäviä vailla
6
93
Vastaukset
- jani...7
Hei,
Osoitteesi ei toimi....yritin laittaa mailia...- naineeen
kyllä pitäisi toimia, postilaatikko on tyhjä!
- naineeen
Laita osoitteesi tähän niin mie laitan sinulle
- jan...78
korpela78 ja gmail siihen voit pistää mailia...kerron siinä enemmän itsestäni :)
- simontampletin
Kyllähän ne kaverit jää naimisiin mennessä, kun itse naimisiin menevä jättää kaiken yhteydenpidon kavereihinsa.... Sitä se ystävyys on... se on helppo sanoa toiselle, että kaveruus ja ystävyys ei katoa minnekkään seukkaamisen vuoksi,mutta kuitenkin pissi nousee päähän... ei kaikkea selitetä sillä, että tulee uutta tekemistä.....Joka kolmas avioliitto päättyy kuitekin eroon ja eron jälkeen niiden vanhojen kavereiden takaisin saaminen on aika duuni. Itse ainakaan en usko jos joku ns. entinen kaveri sanoo jotain.
Sit toinen asia. Täällä kuvitellaan että kirjeystävyys on helppoa. Heitetään osoite ja saadaan muutama vastaus. Kirjoitetaan pari vastausta takaisin ja se on siinä.... Mikään muu keskustelun aihe ei käy kuin se mitä mieltä ollaan säästä. Te olette oikeita pyhimyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368