Hei. Tässä olisi 46 vuotias mies vailla ystäviä. Olen vasta muuttanut tänne ja en tunne täältä juuri ketään. Olisi mukava tavata uusia ystäviä, joiden kanssa viettää aikaa, esimerkiksi hyviä keskusteluja, kävelylenkkejä, elokuvien katselua, ruuan laittoa ja joskus vaikka hieman viihteelle. Iällä, siviilisäädyllä, koolla ja kansalaisuudella ei ole väliä. Pääasia on se, että et ole ihan tuppisuu. Minä itse olen, rento ja mielestäni hyvä keskustelija. Huumoriakin löytyy ja kaiken ei tarvitse olla liian vakavaa. Ulkoiselta olemmukseltaan minä olen nallekarhumainen, siis melkoisen pyöreä. Joten ei olisi pahitteeksi, että jos löytyisi kaveri lenkille, tai joku joka keksii hyviä selityksiä, että miksi ei juuri nyt pitäisi lähteä lenkille, niinkuin allekirjoittanut. Jos sinua nappasi tämä ilmoitus, niin ota rohkeasti yhteyttä. [email protected]
Ystävä Joensuun seudulta.
axxu
2
99
Vastaukset
- hauskaavappua2015
Just niin menit sinne muuttamaan. Kerrankin mukavan oloinen, avoin, varmasti hauska ihan tavallinen (hyvällä tavalla) mies. Oispa tuollainen täällä etelän ruuhkassa : ) heti kirjoittaisin. Kyllä teitä kivat Joensuun immeiset nyt onnisti. Tuolla asenteella saat varmasti monia ystäviä ja siellä tutustuu helposti, on sen verran rennompi kulttuuri.
- axxu
Kiitos maksimaallisesti kauniista sanoista ja kannustuksesta. Kukaan ei kuitenkaan ole uskaltanut postilaatikkoani rämistellä. Ehkäpä ovat pikkuisen ujoja rentoudesta huolimatta. Mutta ootellaan kärsivällisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384