Moi! kyssäri tälläinen..
Jätkät kummassa lahkeessa pidätte kikkeliä.
Laitoin äsken pitkät kalsarit ja huomasin et kikkeli jäi alaspäin vasempaan lahkeeseen ja kun farkut nosti ylös niin pieni kohoutuma farkkujen vasemmassa lahkeessa.
1. pidättekö oikeassa vai vasemmassa lahkeeessa, kun on pitkät alkkarit.
2. kun on bokserit niin onko se alaspäin vai sivuttain, kummalla puolella.
3. pikkuhousuissa, onko alaspäin vai ylä asento.
Meil on uintia kohta ja mutsi käski laittaa pitkät alkkarit, joten tuli tällänen kyssäri mieleen.
Täytyy lopettaa liikkatunti alkaa, toivottavasti ei ala stondaa saunassa. Ai nii oon 13wee...
kummassa
10
1202
Vastaukset
- kireissä farkuissa
Mutta jos penis alkaa seisoon ja pitenee ja paksunee niin sillon menee farkuissa vasempaan lahkeeseen
Lepotilassa on keskellä - Masa-Man87
nulikka........velttona oikeessa lahkeessa muuten mut kalsareissa (teikän pikkuhousuissa) pää alaspäin
- hahahahahaa
helvetti ku on mielenkiintoista!! HAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAH AH AH AHA HAHAHAHA HAHAHAH AH AHAHAHAH AHAHHAHAH HAHAHA HHAH!!! !! ! !! ! !! ! !!! !! ! !! !
- suuri suu 86
sun mutsis käski sun laittaa tykit jalkaan??! :D
- vasemmassa
Oon 14wee poika..
Mulla on pitkissä vasemmassa lahkeessa velttona.
Boksereissa ( mul on kireet) sivuttain tai ylöspäin.
Pikkuhousussa yleensä ylöspäin velttona...
No alkoks sulla saunassa stondaa..- 13wee
ikää 13wee ja pippeli tupletti alkkareitten vasemmassa lahkeessa, vinottain alaspäin.
Tosi hyvät nää tupletit..
- vasemmassa
joo mul on yleensä vasemmas boksereittenki kaa joskus oikees mut kalsareis ni yleensä jäää ylöspäin
- 21apinaa
Tuoretta paskaa vasemmassa lahkeessa?
- hyvänäköinen
Hehee taidat 21apina olla pikkusen sokee tää kyssäri oli vuonna 2004 EIKÄ 2014
- pilli farkut
jep, hyvä kyssäri. mulla pitkät alushousut vielä koulussa, ja kikkeli hyvin vasemmassa lahkeessa, boksereissa vinottain vasemmassa lahkeessa, ja kun käy kusella niin se jää ylöspäin. viikko sit täytin 15v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793