Mikä on punainen, 5 metriä pitkä, huojuu ja haisee wanhalle viinalle?
Orimattilan kommunistien vappukulkue.......
Vappu arvoitus
8
95
Vastaukset
- Näin.Se.Menee
Aloittaja on henkilö joka saisi oikeassa elämässä välittömästi turpaansa jos vaan avaisi suunsa.
Netti on siitä oiva keksintö, että nyt aloittajan kaltaisetkin tolvakkeet saavat " äänensä kuuluviin" vaikka todellisuudessa heidän vikinällään ei ole mitään vaikutusta mihinkään.- Faktaa-on
Hra Näin.Se.Menee, edustaa neljäsosaa koko Orimattilan kommunisteista.
Muut 3 ovatkin hänen sukulaisiaan, sama äiti kaikilla isät vaan on vaihtuneet.
Mutta kyllä ne työväenlaulut tuollakin porukalla syntynee?
Miksiköhän kommarit aina selittävät kuinka töissä pitää raataa ja kuinka kauheeta on joutuu painaan selkämärkänä, kun aikuisten oikeesti normi kommari ei edes tiedä mitä on oikea työnteko, sossun elättejä koko orkesteri
- Junakulkee
Yhtä pitkän kulkueen saisi Hennan vastustajista. Heitä on vaan muutama höhlä.
- Kova.Sana
Tunnetko montakin Hennan kannattajaa ja onko heistä yhdestäkään menemään kansan eteen ja myöntämään että kannattaa Henna hanketta?
Yksikin Henna kannattaja jos tulee sanomaan minulle henkilökohtaisesti olevansa Henna hankkeen kannattaja, niin en voi taata ettenkö löylytä kyseistä keharia välittömästi.
- hölömököoot
Vanha, puhki kulunut, vitsi. Ei naurata.
- Kommarikokkari
Kommarikylähän Hennasta on tulossa. Ei autoilua ja punaliput liehuu.
- vikkku
No niin nythän sekin selvisi Jokinen onkin Piilokommari.
- justiinsajuujuu
Vappu tulossa. Puna neniä liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679- 19676