Onko siellä

citcat

taas joku hypännyt junan alle tervasmässä

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimpelibon

      Johan tässä edellisestä hyppääjästä olikin hetki vierähtänyt. Vappuhyppy.

    • Voihan-näitä-tolloja

      jytky meni......

    • MagneP

      Kuollut ei saa mitään rangaistusta aiheuttamastaan tragediasta. Viaton veturin kuljettaja saattaa lopun ikäänsä kärsiä painajaisista. Veturimiehen perhe kärsii. Kohtuullista olisi edes tuomita itsemurhaajan omaisuus valtiolle.

      • 14-14

        Olet hyvin ristiriitainen. Väität olevasi huolissasi veturimiehen perheestä, mutta unohdat kokonaan itsemurhaajan perheen. Haluat viedä heiltä mahdollisen perinnön ja siten vaikeuttaa vielä enemmän heidän osaansa.

        Veturinkuljettajan muuten on mahdollista hakea vahingonkorvauksia itsemurhaajalta eli hänen kuolinpesältään. Sitä vain ei rahalla korjata mitä hän on kokenut joten harvoin taidetaan korvauksia vaatia.

        Unohdat myös sen että epätoivoisen on Suomessa todella vaikeata päättää päivänsä. On ymmärrettävää että varmimmalta ja helpoimmalta tuntuu jättäytyä junan alle.

        Suomessa tehdään niin paljon itsemurhia ja vielä enemmän siinä epäonnistutaan että voisi olla korkea aika sallia eutanasia ilman mitään rajoituksia. Muutoin on hyväksyttävä se välttämätön paha että ihmiset jättäytyvät junien alle.


      • sukulainen

        Junan alle jääneellä ei ollut perhettä eikä omaisuutta, tiedän koska olen sukulainen. Ei ole mitään mistä ottaa.


    • 4redt

      miten niin taas. ikänä ei ole hypännyt ja raidekkin kulkee lähellä pääskysmäkeä.paskan puhujia riittää.

      • citcat

        onkos 4redt pilkunviilaaja?Sanotaan sitten, että vaikka jättäytynyt junan alle taas


    • pölöpölö77

      Eikä tämä kerro mitään mistään kansakunnan huonosta olosta hullu on hullu ja sillä siisti!! Aivan sama kuka oli joku paskahousu taas!!

    • kyrpiäinen

      oli noin 65v mies, olikohan se Riuku? RIP.

      • paapo

        Riuku on kuollut jo aiemmin.


      • suutsupuun

        Älkää höpöttäkö! Jos kunigas ois kuollut kyllä media tietäis


    • mersumiesjoelta

      Tervasmäen parakit voisi siirtää muutamalla metrillä siihen suuntaan ja kaikki muutkin hyöty ponnoistelijat.

    • litteävappua

      Kukakohan se junan alle jäänyt oli.

      • 45667

        rantanen


      • Bolsushit

        etunimi?


      • märkälä

        Rantanen vasta harjoitteli eli on elävänä puistossa vielä ja ottaa kalja tölkin jos tarjotaan.


      • Harmoisistakumahtaa

        Polsudesantti deeku se oli.


      • kyrpäsi
        Harmoisistakumahtaa kirjoitti:

        Polsudesantti deeku se oli.

        RIP.Riuku


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      404
      7905
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      201
      5833
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2241
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1597
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      9
      1202
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1200
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      969
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      910
    Aihe