Lähteekö satamasta useita eri laivoja Marmarikseen.
Siis Rodoksen kaupungista?
Ostetaanko liput edellisenä päivänä?
Paljon maksaa liput?
Onko tietoa paljon maksaa taksi Marmariksen satamasta linnoitukselle/vanhaan kaupunkiin?
Olisko muuta hyvä tietää -siaa?
Päiväksi Marmarikseen
4
191
Vastaukset 4
- Turkkihin
Onko parempi mennä omatoimimatkalle vai ottaa matka matkanjärjestäjän kautta?
- hgrewcx
Suosittelen valmismatkaa enskertalaiselle.Itse olen käynyt Marmariksessa 17 kertaa.Paras paikka.Olen käynyt n. 10 muussa maassa.
- kteöbd
Ainakin Marmariksesta lähtee Rodokselle päivittäin. Passi oltava mukana.En itse ole käynyt Rodoksella.OLen kysellyt ketkä ovat käyneet siellä mitä siellä on,vastaus kallista.Marmaris on halvempi kuin Kreikka ja Rodos
- kthreebv
Ainakin Marmariksesta lähtee laivat Rodokselle . Passi oltava mukana. Marmariksesta maksaa n.50 euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459