kumisaappaat

eivät enää kestä

nokian mustat perussaappaat eli kontiot eivät enää nykyaikana näytä kestävän isältä pojalle eli isolta pikkuveljelle. jos kumppareita käyttää vähänkin ahkerammin, ne menee helposti hajalle parissa vuodessa. ennen nokialaiset näytti kestävän 5-6 vuotta joten pikkuveli pystyi käyttämään isoveljensä vanhoja saappaita. ala-asteikäinen pystyi käyttämään murkkuikäiseltä jääneitä saappaita vielä vuosia, ennen kuin ne jäivät pieneksi tai pohjat kuluivat aivan sileiksi.

ootteko muutkin huomanneet, että nokialaiset eivät enää kestä? en haluaisi vaihtaa merkkiä, koska tykkään suomalaisista saappaista ja kontiot ovat jotenkin aina kuuluneet suomalaisen jalkaan.

4

1165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luna

Olen huomannut saman asian! Tyttömme "laahaa" jalkojaan kävellessä ja mokomat kontiot kuluivat puhki yhden syksyn aikana! Isoveli on käyttänyt normaalisti saappaitaan, mutta ei häneltäkään jäänyt antaa saapaita pienemmälleen, pohjat oli niin sileät.
      Musta tuntuu, että monien kenkien kohdalla laatu on huonontunut ja hinta noussut, niinkuin Kuomienkin!!

• Tuulikki

Meillä on kontiot kyllä kestäny hyvin. Esikoiselta jää seuraavalle tosi siistejä ja hyväkuntoisia saappaita. Mä oon ollu tyytyväinen.

• Sari

Jos kontiot ei kestä niin mitä mieltä ootte uusista hai-saappaista,onko niiden kestosta "hajua"?. Onko pohjien kuluminen nopsempaa kuin esim kontioissa jotka mun mielestä takavuosina kesti sentään aika hyvin ja vanhat perintöhait suorastaan ihmeen hyvin paitsi pohjistaan.Eli kestäisköhän nää uudet näillä sateilla edes muutaman vuoden ??

• Anonyymi

Kärsämäki nuoret miehen alut ajaa kaksiislinhstoa lumikengät näyttö suojatie ikäihmisen mies puhuu

Keltaiset 112 vamma kengät ja jatko 112 osa keltaista kengät

Suomela näyttö puomi Kärsämäki
      Psykiatrian lumikengät näyttö kengät
      Kecysliikeenne ajoneuvoilla
      Leijona liikenne alue
      Kyllönen herra ei tiedä vieressä suu
      Punainen risti rva ei myöskään tiedä missä tämä sarana posti perään ajo ole melkein Kärsämäki
      Onko aiheellista tehdä euokajako niin näyttävästi halvaus potilaan odottaa ruokapaketteja suomi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      119
      3919
    2. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      71
      3291
    3. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2734
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      84
      2468
    5. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      19
      2425
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      37
      2405
    7. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      6
      2357
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2251
    9. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      27
      2226
    10. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      28
      2161
    Aihe