Kesäleirit 2015

Aikuinen32

31

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pipe14

      Kiitos linkistä. Löysin kivan leirin johon ilmoittauduin ja ei ollut uskonnollinen. Toivottavasti siellä on kivaa ja saan uusia kavereita.

    • Hei Aikuinen32
      Oletpa ystävällinen, kun mainostat täällä leirejä nuorille, hassua :) Sanot, että rippileirit ovat aivopesuleirejä. No, se on sinun kokemuksesi, älä yleistä. Rippileirit ovat kristillisiä, tottakai, ovathan ne kirkon leirejä, kristillistä kasvatusta. Niinpä millään muilla leireillä olekaan sitä meidän hyvää sanomaamme, jota me viemme eteenpäin; Jumalan armoa, iloa, toivoa, lähimmäisenrakkautta, uskoa ja luottamusta iankaikkiseen hyvään Jumalaan. Se on ainutlaatuinen viesti. Rippileiri on hyvä mahdollisuus käsitellä ja puhua asioita, kaikkea elämän ja kuoleman välillä, jotka liittyvät jokaisen elämään, joista ei normaalissa arjessa (eikä esim. ratsastusleirillä) niin tule puhuttua. Nuoret ja perheet ovat näiden leirien jälkeen tyytyväisiä.

      Hyvää kevättä,
      Pirkko-pappi

      • kijhybg

        Jeesuksen opetuslapset eivät opeta herra jumalien oppeja vaan Jeesuksen evankeliumia.
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."

        Jumalan ja Jeesuksen evankeliumia on vielä raamatussa jäljellä, tosin osittain väärennettyinä:
        Matteuksen evankeliumissa, Markuksen evankeliumissa, Luukkaan evankeliumissa ja Johanneksen evankeliumissa.
        Sen lisäksi Jeesus joissakin opeissaan viittaa Mooseksen kirjoissa 1-5 tietoihin
        HUOM!!!
        MUTTA
        Jeesus ei koskaan viittaa Paavalin, Pietarin, Jesajan jne teksteihin. Ne oppeina ovat kristittyjen herraa, herrojaan jumaloivien oppeja ja niissä eksyttäen tulkitaan, väärennetään jne Jeesuksen antamia tietoja.

        Älkää sotkeko toisiinsa kristittyjä ja kristillisiä.
        Kristillisiä Jeesuksen seuraajia
        ovat
        kristityt koko olemassa olonsa ajan vainonneet, jopa tappaneet ja tapattaneet. Esimerkiksi kristinuskon yksi perustajista; Paavali tapatti kilpailijansa; kristillisen Stefanos nimisen miehen:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
        Ilmeisesti käynnisti samalla uskon jonka toimesta on rikollisesti tapettu ja tapatettu satoja miljoonia ihmisiä, pieniä lapsiakin...

        Siis kristittyt ovat Paavalin ja sen aikaisten hallitsijoiden herroihin uskovia uskovaisia ja kristityillä ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia EIKÄ Jeesuksen opetuslapsia opettajina.
        kristitty = rikollisen kristinuskon uskovainen.
        kristityjen seurakunnissa ei ole Jeesuksen opetuslapsia.
        JA
        kristillinen = Jeesuksen perustaman seurakunnan oppeja ja tekoja tukeva Jumalallisuuden tietoudessa oleva.

        Mutta rikollisen kristinuskon miekka sivistyksen pakottamina suurin osa suomalaisista tänäänkin on kristitty esivanhemmiltaan saamansa pakko kasteen, pakko oppin, jne perisyntisyyteen tahtomattaan sitoutuneina.
        Tosin nykyisin on suomalaisetkin alkaneet herätä ja monet jättävät rikollisuutta Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä edustavan järjestön suomalaisuuteen sopimattomana pakko rikollisuutena.
        Uskonvapaus kuuluu kaikille, kristityt ei sitä lapsilleenkaan sallisi!

        Esiintykää keskusteluissa; täälläkin; joko kristittynä jos olette paavalilais-luterilaisuuden uskoon kuuluvia
        ja
        jos olette Jeesuksen palvelijoita niin esiintykään Jumalan Valtakunnan kaltaisduuden omaavina ihmisinä kristillisyyttänne puolustaen.

        Valehtelevana valkeuden enkeleinä esiintymistä on Jumalan, Jeesuksen Nimissä herraa jumalana palvelemista. Jeesus on kieltänyt uskomasta sellaisiin mutta mm suomen Laki sallii sen henkilö kohtaisena oikeutena ja sitä oikeutta kristityt rikkoo mm. lapsikaste opeillaan monissa lahkoissaan.


      • JjJjJjJjJiJiJiJ

        Hei Pirkko
        Opetuksenne siellä riparilla on pelkkää HUUHAATA. Aivopesette herkkäuskoiset lapset HUUHAA opeillanne. Saastutatte lasten aivotoiminnat.

        Mainitsemasi jumala (mikä lie) on satua ja höpötystä, niin kauan kuin toisin todistetaan.

        Jumala on rakkaus HEH HEH HEH

        2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."

        Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."

        4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vastenaurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."


      • kannattaamennä

        Entä jos hankkisit elämän? Oot jo varmaan vuoden täällä koittanu käännyttää nuoria pois rippileireiltä. Itse olin viime kesänä rippileirillä enkä usko jumalaan mutta olen tyytyväinen että menin koska sain lähialueelta paljon hyviä kavereita (tuskin ois jostain sun homoleireiltä tullu), oli tosi hyviä keskusteluja ihan kaikista asioista oppitunneilla ja ennenkaikkea oli ihan älyttömän kovaa joten ammu ittes psyko


      • tööttööttööt
        kannattaamennä kirjoitti:

        Entä jos hankkisit elämän? Oot jo varmaan vuoden täällä koittanu käännyttää nuoria pois rippileireiltä. Itse olin viime kesänä rippileirillä enkä usko jumalaan mutta olen tyytyväinen että menin koska sain lähialueelta paljon hyviä kavereita (tuskin ois jostain sun homoleireiltä tullu), oli tosi hyviä keskusteluja ihan kaikista asioista oppitunneilla ja ennenkaikkea oli ihan älyttömän kovaa joten ammu ittes psyko

        Suomessa ei ole homoleirejä.


      • khjmkjhy
        kannattaamennä kirjoitti:

        Entä jos hankkisit elämän? Oot jo varmaan vuoden täällä koittanu käännyttää nuoria pois rippileireiltä. Itse olin viime kesänä rippileirillä enkä usko jumalaan mutta olen tyytyväinen että menin koska sain lähialueelta paljon hyviä kavereita (tuskin ois jostain sun homoleireiltä tullu), oli tosi hyviä keskusteluja ihan kaikista asioista oppitunneilla ja ennenkaikkea oli ihan älyttömän kovaa joten ammu ittes psyko

        kannattaamennä:lle

        Kristittyjen; Hollannissa ollut poikakoulu joka toimi papistos ilotalona on lakkautettu.
        Sinulla kuullostaa olleen tietoa, että suomessakin on sellainen. Minä en ole niin kirjoittanut.

        Joten jos olet uskontunnustuksen antanut niin olet juuri sellainen, uskntunnustuksen kaltainen joksi minua uskot! Siis tyypillistä psykoosin oireet ovat jo sinun omaisuuksia.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykoosi
        "Psykoosi on vakava mielenterveyden häiriö, jossa henkilön todellisuudentaju hämärtyy ja vääristyy usein karkealla tavalla siten, että henkilöllä on huomattavia vaikeuksia erottaa tosi epätodesta. Termiä psykoosi käytetään psykiatriassa usein synonyyminä termille mielisairaus. Psykoosi voi joskus laueta vaikean järkytyksen eli traumaattisen tapahtuman seurauksena (esimerkiksi omaisen kuolema) tai elimellisestä syystä. Myös pitkäaikainen unettomuus, päihteen tai lääkeaineen käyttö tai niistä vieroittautuminen voi joskus johtaa psykoosiin. Suomessa käytetään ICD-10-tautiluokitusta,[1] jossa on määritelty diagnostiset kriteerit eri syistä johtuvalle psykoottiselle oireilulle. Psykoottisia oireita ja kokemuksia ilmenee monissa psykiatrisissa sairauksissa. Pitkäaikaisista psykoottisista sairauksista tavallisin on skitsofrenia, joka johtaa usein työkyvyttömyyteen. Mielialapsykooseissa mielialaoireet hallitsevat sairaudenkuvaa, ja psykoottiset oireet ovat lyhytkestoisempia ja usein ohimeneviä. Lapsuuden ja nuoruusiän psykoosit saatetaan sekoittaa autismin tai Aspergerin oireisiin.[2]

        Aistiharhat, oudot tunnekokemukset ja niiden selityksiksi muodostuvat harhaluulot vääristävät todellisuutta ja aiheuttavat usein ongelmia ihmissuhteissa. Oudot ja usein pelottavat kokemukset voivat johtaa siihen, että henkilön kyky ilmaista tunteitaan heikkenee, hän vetäytyy ihmissuhteista tai eristäytyy omaan sisäiseen maailmaansa. Joskus, mutta harvoin, psykoottiset oireet aiheuttavat aggressiivista tai impulsiivista käyttäytymistä. Psykoosia sairastavilla on myös muita oireita, kuten pelkoja, ahdistusta, masennusta ja unettomuutta. Psykoottinen häiriö ei välttämättä vaikuta kaikkeen psyykkiseen toimintaan, joten joillakin elämän alueilla henkilö voi suoriutua normaalilla tavalla. Psykoosin hoito koostuu erilaisista psykoterapeuttisista hoidoista, sosiaalisesta kuntoutuksesta ja lääkehoidosta.

        Psykoosin yksi oire on:
        Harhaluulot eli deluusiot: Ihmisellä on perusteettomia, epärealistisia uskomuksia, jotka saattavat perustua havainnon tai kokemuksen väärään tulkintaan. Harhaluulot voivat olla vainoamisharhoja, suhteuttamisharhoja, suuruusharhaluuloja, mustasukkaisuusharhoja, eroottisia harhaluuloja tai somaattisia harhaluuloja. Ihminen saattaa vaikkapa uskoa olevansa poikkeuksellisen tärkeä henkilö, saattaa uskoa muiden voivan lukea hänen ajatuksiaan tai kokee aiheettomasti itseään vainottavan tai henkeään uhattavan. Ihminen saattaa tulkita virheellisesti toisten eleet tai kokee esimerkiksi lehtikirjoitusten täysin perusteetta viittaavan nimenomaisesti häneen itseensä."

        Tuollaisilla ominaisuuksilla varustetut ovat tällaisiksi aivopestyjä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'
        EIHÄN luder/lutherista TULLUTKAAN muuta kuin rikollisuuden herra jumala joka loi mm suomalaisille mm rikollisen saatanallisuuden noitaroviot opit.

        Olet hankkinut itsellesi saatanllisuutta elämääsi ja uskot toisia kaltaiseksesi tai vielä huonommiksi.
        Kerroit että et usko Jumalaan. Nyt tiedät, että uskot aivopestynä saatanaa jumalaksi.

        jatkuu


      • kujnhgbr

        Paavalikaan ei eroa herastaan, saatanasta, eroa saanut vaikka rukoili. Tuleekohan sinusta edes niin järjevää, että yrittäisit rukoilla eroa siitä herrasta:

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.

        Tappamalla Jumalalle ja Jeesukselle uskollisia saa eksytettyä kristityksi miekalla:
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos


      • bguutelli
        kannattaamennä kirjoitti:

        Entä jos hankkisit elämän? Oot jo varmaan vuoden täällä koittanu käännyttää nuoria pois rippileireiltä. Itse olin viime kesänä rippileirillä enkä usko jumalaan mutta olen tyytyväinen että menin koska sain lähialueelta paljon hyviä kavereita (tuskin ois jostain sun homoleireiltä tullu), oli tosi hyviä keskusteluja ihan kaikista asioista oppitunneilla ja ennenkaikkea oli ihan älyttömän kovaa joten ammu ittes psyko

        "" Itse olin viime kesänä rippileirillä enkä usko jumalaan ""

        PUUAAAAHHHHHH ... HEH HEH HEH ... Tunnustit kuitenkin julkisesti jumala uskosi. HEH HEH HEH ....

        Ripari on hanurista.


      • HTKKKKKKY557

        Pirkko-pappi: Nuoret ja perheet ovat näiden leirien jälkeen tyytyväisiä.
        - Tämä on olennainen tekijä onnistuneessa aivopesussa. Aivopestyt eivät edes huomaa aivopesuansa. Kyseessä on ammattilaisten tekemää aivopesua.

        Moni nuori haksahtaa kirkon ansaan ja tulee uskoon riparilla. Kirkko on riippuvainen näiden nuorten tuomista rahoista tulevaisuudessa.


      • Hei taas.
        Rippileireillä EI aivopestä. Kun on hyvin suunniteltu leiri ja motivoituneet ja työstään pitävät ja innostuneet leiin ohjaajat, se näkyy ja tuntuu. Se ei ole aivopesua. Kirkolla ei ole ansaa. Kirkko eli me työntekijät teemme omaa tärkeätä työtämme, emme ole riippuvaisia nuorten rahoista.
        Hyvää kevättä,
        Pirkko-pappi


      • hnrdim
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei taas.
        Rippileireillä EI aivopestä. Kun on hyvin suunniteltu leiri ja motivoituneet ja työstään pitävät ja innostuneet leiin ohjaajat, se näkyy ja tuntuu. Se ei ole aivopesua. Kirkolla ei ole ansaa. Kirkko eli me työntekijät teemme omaa tärkeätä työtämme, emme ole riippuvaisia nuorten rahoista.
        Hyvää kevättä,
        Pirkko-pappi

        pappislupauksen herra jumalalle antanut pappi on ihmiskunnalle iljetys valheineen, eksytyksineen jne Jumalan, Jeesuksen ja Pyhä Hengen pilkkaajana työtään rikollisuudelle tekevänä alaikäisen lastenkin turmelijana.
        Ja herra jumalaa palvelevan virassaan, ei ota vastuuta esim. lapsikaste rikoksista vaan asettaa ne uskovaisten, lasten vanhempien perisynti rikollisuuteen heidän sitä itse ymmärtämättä.
        ja pappislupauksensa antaneet ovat saman uskontunnustuksen kaltaisuuteen aivopestyjä ymmärtömiksi joten ei ihme, että et ymmärrä mitä aivopestynä teet saatanalle palveluksina.
        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        (ET SYNTYNYT TUOLLAISEKSI vaan sinut aivopestiin tuollaiseksi)

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        (ET SYNTYNYT TUOLLAISEKSI vaan sinut aivopestiin tuollaiseksi)

        syntisi erottaa sinutkin Jumalasta kun uskontunnustuksesi annoit:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        ('synti' = rikos )


      • Kaatakaa-Kirkko

        Taitaa Pirkko-pappi pelätä että nuoret valitsee jonkun muun leirin kuin riparin. Se olisi kirkon loppu jos näin kävisi.

        Kannatan kirkon kaatumista. Emme tarvitse kirkkoa mihinkää.


      • Kristillinenkasvatus

        Kristillisessä kasvatuksessa lapsi yritetaan saada jumalauskoon. Tämän jälkeen tämä lapsi pysyykin uskollisesti kirkon jäsenenä ja maksaa mukisematta kirkollisveroa. Taas törmättiin rahaan jota kirkko himoitsee.


      • Aikuinen32

        ""Oletpa ystävällinen, kun mainostat täällä leirejä nuorille""
        (Pirkko-pappi)
        - Kiitos Pirkko. Tämä on oiva paikka kertoa nuorille myös muistakin leireistä.


      • Aikuinen32
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei taas.
        Rippileireillä EI aivopestä. Kun on hyvin suunniteltu leiri ja motivoituneet ja työstään pitävät ja innostuneet leiin ohjaajat, se näkyy ja tuntuu. Se ei ole aivopesua. Kirkolla ei ole ansaa. Kirkko eli me työntekijät teemme omaa tärkeätä työtämme, emme ole riippuvaisia nuorten rahoista.
        Hyvää kevättä,
        Pirkko-pappi

        ""Rippileireillä EI aivopestä""
        (Pirkko-pappi)

        Jos ripari lisää lasten uskonnollisuutta, tutkimusten mukaan noin 50%, mitä muuta tämä voi olla kuin manipulointia, aivopesua ja tarkoituksen mukaista huijaamista?

        Minulle tämä on päivänselvää että, uskonnollisuutta lisäävä leiri, saa nuoret pysymään kirkon jäseninä. Mitä tämä taas merkitsee kirkolle, RAHAA ja VALTAA.
        Voisitko nyt Pirkko-pappi todistaa, ettei kirkko hyödy rahallisesti rippileireistä.


    • Rippikoulu

      On turhin mahdollinen koulu, olisinpa nuorena ymmärtänyt kieltäytyä!

    • Oldie

      Minä kävin rippileirin, vaikka en ollut lainkaan uskonnollinen, enkä nykyisin kuulu edes kirkkoon. En ole katunut hetkeäkään.

      Eiköhän noista joistain edellisistä kommenteista saanut osviittaa siitä, että kiihkoilua on puolin ja toisin. "Vapaa-ajattelun" kannattajat ja uskonnollisuuden vastustajat tuntuvat joskus kiihkoilevan kaikkein eniten omien uskomustensa puolesta.

      • kjhgt

        Ensin koulutetaan tyhmäksi ja sitten vasta papiksi ettei ymmärtäisi ketä palvelee ja oppisi opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        ja jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin syntyy ammattilainen eksyttäjä:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta'
        26:59 Mutta ylipapit ja koko neuvosto etsivät väärää todistusta Jeesusta vastaan tappaaksensa hänet,

        JEESUKSEN evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

        pappislupauksen antaneiden valheista, siis vääristä todistuksista esimerkkejä:
        -"Jumala on avioliiton asettanut" on vale, sitä ei ole raamatussa.
        -"älä tee aviorikosta" on väärennetty 1992 vuoden raamattuun "älä tee huorin" käskyn tilalle jotta uskovaiset irstailisivat itsensä pois Jumalallisuudestaan.
        -"lähetyskäsky" sana lisätty väärennettyyn vuoden 1992 vuoden raamattuun.
        -"rakkauden kaksoiskäsky" ei edes väärennetyn raamatun oppia
        -"kastekäsky" ei ole Jumala tai Jeesuksen antamassa Laissa
        -"lapsikaste" jota ei raamattu tunne on rikollisen lisäys.
        -"kummi" sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne.
        -"hätälapsikaste" on lisäys.
        -"kolminaisuusoppi" on eksyttäjän oppi; ks. Johanneksen evankeliumi 10:30
        -"perisyntiä" ei raamattu tunne vielä mutta ehkä jo seuraavassa raamatun väärennöksessä sekin on.
        -"rippi" sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali.
        -"rippisalaisuus" ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta maallisen oikeuden eteen, mm kirkon pedofiilit ovat tukea saaneet.
        -"ristiäiset" sanaa ei ole raamatussa. Se on lasten oikeuksia rikkova rituaali jossa lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan hengellisesti kuolleen merkki Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan.
        -"tuomiosunnuntai" ei ole raamatullinen eikä evankeliumin oppia niinkuin ei "tuomiokirkotkaan" joita omistavat seurakunnat jotka eivät ole Jeesuksen perustamia.
        jne jne...

        Jos olet uskontunnustuksen kaltainen ja tuet rikollisuutta niin se on sinun asias! Helvetissä on tilaa kaltaisillenne:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


    • kesä-pilalle

      Kuka hullu nyt millekään leirille menisi jossa eletään jonkun ohjelman mukaan. Siinähän menee kesä pilalle.

      • X-System

        Kuka hullu menee vapaaehtoisesti leirille kuuntelemaan satuja ???


    • JeesusOnHomo

      Vittuku vanhemmat pakottaa menemään sinne...

      • Aikuinen41

        Vanhemmat jotka pakottaa lapsensa rippikouluun, rikkovat uskonvapaus lakia.


      • kjdjkelw

        osoita vanhemmillesi Suomen Lakia:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11586499#comment-62445861
        § § §
        13.7.2013 11:04

        Suomen Laki rikollisia suojaaville tiedoksi:

        11 § (24.7.1998/563)
        Rikoksentekijän suojeleminen
        Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta.

        KERRO VANHEMMILLESI ETTÄ ET HALUA TULLA TÄLLAISEKSI AIVOPESTYKSI:

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'
        TUO ON PAHA KOHTA, siinä ei JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISEN ihmisen tule lutheriakaan oppeineen palvoa jumalana! Järjettömille ilmeisesti ihan ok oppi! Lutherista ei ihmisille tule jumalaa edes uskomalla mutta eksytetyille se kelpaa!


    • mammonaa

      saapahan ainakin rahaa kun menee rippileirille :D

      • ikjnht

        Ja saatana saa sielusi halvella! Juudaskin oppi sen... viisas oppii toisten virheistä niitä kun ei kaikkia ehdi itse tehdä....


      • Hilloo

        Rahallako sinut saa tunnustamaan jumalauskon? Paljonko saat sitä rahaa?


      • entäpäjos

        ja jos et täysiäikäisenä viimeistään eroa kirkosta, menetät vielä paljon enemmän rahaa pappien palkkoihin kuin tienaat leiristä ja konfirmaatiosta.

        Toisekseen, voisit saada aivan yhtä hyvät lahjat jonkin muunkin leirin käymisestä, tai vaikka ihan vain keskustelemalla vanhempien kanssa jonkin ihan oman "aikuistumis"seremomian tai suvun ja ystävien kokooontumisesta järjestämisestä.


      • htmkjht
        entäpäjos kirjoitti:

        ja jos et täysiäikäisenä viimeistään eroa kirkosta, menetät vielä paljon enemmän rahaa pappien palkkoihin kuin tienaat leiristä ja konfirmaatiosta.

        Toisekseen, voisit saada aivan yhtä hyvät lahjat jonkin muunkin leirin käymisestä, tai vaikka ihan vain keskustelemalla vanhempien kanssa jonkin ihan oman "aikuistumis"seremomian tai suvun ja ystävien kokooontumisesta järjestämisestä.

        Hyvä ajatus!
        Aikuistumis koulutus ei tarvitse rikollisen kristinuskon herra jumalaa palvelevien pappien oppeja, ei edes kirkkohää rituaaliin.

        Karu totuus on että ne häärituaalit ovat pelkää saatanallisuutta.
        Missään kohtaa Jeesuksen evankeliumia ei ole mitään, pienintäkään viittausta siihen suuntaan, että avioituvat pitää vihkiä rikollisuuden palveluksessa olevien pappienkaan toimesta. MONET PAPIT, mm ruotsin kuningaallisissa häissä, vihki rituaalissa ilmoitti, että "Jumala on avioliiton asettanut" VAIKKA JUMALA EI OLE SITÄ ASETTANUT. Siis kyseessä on selvä ja törkeä vale. Joten papin olisi tullut ilmoittaa totuuden mukaisesti, että "ev.l. opin herra jumala(t) on/ovat) avioliiton/avioliitot asettaneet."

        FAKTAA:

        Jeesuksen aikaan häät oli kahden suvun tilaisuus jossa avioituneiden suvut ja kutsutut hää vieraat olivat todistamassa kahden, toisilleen antaman lupauksen yhteisestä liitosta.

        Siihen ei tilaisuuteen ei tarvittu oppeja Jeesukselta eikä rikollisen kristinuskon papistolta!

        Tuo tieto perustuu mm siihen selvyyteen, että Jeesus oli hääjuhla vieraaksi kutsuttuna Kaanan häissä JA JEESUSKAAN EI AVIOLIITTOA ASETTANUT.

        Joten nk. kirkkohää rituaalit ovat kirkon jne keksimää "rahasta ja ole tärkeä" valkeuden enkelinä saatanallisuudelle asiintyvä eksyttäjä valehtelija JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMESSÄ esiintyvänä väärää todistusta jakavana ja "me pelastumme" riippuvaisuuden valhellisuuteen uskomisen rikollisuutena.

        "Heidät, jotka kirkko vihkii voi tuomari erottaa mutta jonka tuomari vihkii ei kirkko pysty eroittaan." ...vanha viisaus!


    • Yks-Aikuinen

      Mitähän nämä nuoret luulevat oikeasti hyötyvän riparista?

    • Jalaa

      Mitähän vittua suurin osa luulee hyötyvänsä täällä valittamisella? Lopputulos on varmaan täysi nolla. Ehkä halutaan pönkittää oma egoaan, kun sen voi täällä tehdä kasovottomasti & nimettömästi. Tän palstan sekopäisiä juttuja lukiessa on meinannut monesti lentää kahvit suusta näppikselle. Huumorista tämä käy, ei mistään vakavasta keskustelusta, koska ei tämä ole mitään keskustelua.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1713
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1138
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      949
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      71
      907
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe