osatyökyvyttömyyseläke

Sami-Vaan

Myönteinen päätös osatyökyvyttömyyseläkkeestä tuli. Olen nyt keskustellut tästä työnantajani kanssa, mutta vaikuttaa ettei se ole kovinkaan mielissään tästä.

Voiko työnantaja kieltäytyä tästä?
Onko joltakin työnantaja kieltäytynyt tästä?

2

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puolieläkemuodissa

työnantajan ei ole pakko järjestää osapäivätyötä.Saa halutessaan irtisanoa eli porsaanreikä saada työntekijä pihalle.Lue netistä löytyy tietoa ja monet kertovatkin kokemuksia.

• semmonen666

Jos ei ole tarjota työtä sillä tuntimärällä minkä teet osiksella, niin voi irtisanoa . Minä ihan itse en jaksanu pelleillä pomon ja sen kätyreiden kaa vaan irtisanoiuduin itse ja sain kyllä 3kk karenssin mutta parempi sekin ku olla paska duunissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      142
      2147
    2. Nyt sitten ulos ihmiset!

Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      134
      2110
    3. Mies minkälaisista naisista yleensä

Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      90
      1618
    4. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      136
      1498
    5. Minun pitää tehdä jotain

En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      43
      1386
    6. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

on jo joku toinen?
      Ikävä
      48
      1110
    7. Voihan J-mies

Olet ajatuksissani jatkuvasti, voisitko poistua sieltä kun en saa mitään tehdyksi. Seuraavaa kohtaamista odottaessa.. 🤭
      Ikävä
      59
      1002
    8. Sarvisalon kesätori

Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      7
      958
    9. Mikä saa ihmisen stalkkaamaan

Toista henkilöä laittomin keinoin ikävää että ei ole minkäänlaista yksityisyyttä
      Ikävä
      153
      877
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      156
      842
    Aihe